WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Tragedi Hari Jumaat (one day before balik bermalam kali kedua bulan ramadhan)

*pffft pembetulan . kali ketiga bulan puasa .
ahahaha .
nak story semalam punye cerite lah harinie.
huh.
pade pukul 12.30 malam baru aku smpai skolah
nk jd kan crite . kitorg smpai2 from 'Masjid Besi'
tetibe ramai gile lah org kat masjid.
lelaki perempuan smue ade .
trkejot gak smpai2 je .
tetibe ade org ckp .
ade org kena lagy .
What The Hell ?
aku yg x berape nk kuat semangat sgt .
x berdaye nk duduk situ lagy so aku balik dorm .
makin mnjadi-jadi seyh huh.
ntah la .
ermm smpai je dorm tanpe mlengah-lengahkan mase
aku teros tidor. (tipulah too)
bangon2 je . intercom dah memekak . huh
kau nie x bersyukur betol . kalau x sbb intercom
x de nye kau bangon .
yelah2 . btw tengs to the intercom :).
aku bangon agk2 dlm kul 4.30 pg bangge aku .
aku teros pegi toilet ...... bla bla bla .
pastuh dgn brsmgtnye aku belajar sejarah . OMG mmg sempat pon
dah la x bace bnyak seyh . huh .
huh . dgn muke brkeyakinan nk mati kod:D ahaha
papelah .

lps bace yassin .


paper sejarah pukul 0815 jam .

dpt je paper aku rase mcm nk ARGHHHHH .
mmg aku sempat bace pon ,
mcm siot je ape yg aku bace smue x masok . wehh . gile lah
dgn hati yg penoh tawakal tuh . aku jwb naseb bab 6 dah khatam aku bace,
abes je paper . aku dgn penoh emosi teros zzzz.
sbb diorang2 tuh kalau abes paper je bincang2 . aku mls la
sbb aku tau aku byk salah .
huh!
tibe2 . "wana nk tmn aku g ko-op x "? bole gak .
aku pon g lah ko-op dgn diorang tuh.
suddenly trnmpak buah hati pengarang jantung, intan payung ahaaaa :DD
tega bace newspaper kod:D bhaha .
aku pon ape lgy . naseb x melompat dgn gaye rock nye tibe2 jd wanita solehah .
yeke ? tolonglah . haaha
lps g ko-op gune tangge bilik guru .
jahat betol aku bulan-bulan puase nie boleh lagy buat jahat kan?
huh! nmpak lagy . dose-dose .
haha . dye x g lagy setahu aku dye ade bengkel . ponteng lah tuh ,
haha mngamok cikgu marlina kang (sajeje tambah) haha
sampai je kelas . sumpah aku x de mood nk belajar . mmg siot lah kan.
dah la paper math .
mmg WTF pon .
huh .

paper math

1130 jam .

dpt je paper my ALLAH . mmg aku x penah faham math pon
sumpah aku *BLANK . arghhh , gile weh sumpah
yg si tey pon satu dpt paper teros ckp .
failed . failed. failed
aku dah siot kau . mmg waktuh tuh aku tawakal abesh lah .
arghhhh .
mmg aku menangis lah x dpt jwb paper 2 . sumpah satu ape pon aku x faham weh .
siot2 . soalan mne pon aku xtau ,
huh! ya allah . aku mmg arghhh .

lps abes paper aku dah mencarot-carot dah mmg bukan bulan puasa pon huh .
aku tawakal gile lah . salah aku jgk x bace en? so . ermmm ntah la . huh~
pastuh g pulak perjumpaan aspuri lah sangat . sengal
mebebel2 je .
tension aku seyh. sengal2.
mama pulak marah aku sbb lmbat.
huh . tragedi abes lah .

smpai rumah aku teros landing smpai kul 7.00

itulah tragedi yg x brape nk tragedi sgt . haha

wanakod:D

p/s: aku sbnrnye nk hightlight waktu ko-op tuh haha .

No comments:

Post a Comment