WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Be yourself (:

Salam . Heyyo readers yang sudi melawat
saya punye blog yg agakk tak menarik perhatian anda!
whatever it is,
"weh kenape , kau macam nie ha ?"
"weh , x yah nak bajet sangat lah "
"eyewww crowded lah blog kau"
so what ? do i really care about that seriously .
idon't care about it oke ,
oke , aku bukan nk ckp ape . tp .
isn't it cool if we be ourself ?
yeahh! i mean , perluke ?
kite nak jadi orang lain untuk org suke kite ?
haa ? secara jujurnya , susah nk puaskan hati semua pihak
yeah , susah nak buat semua orang suka kat kite , betolkan ?
biarlah org terima kite dgn diri kite yg seadanya ,
bukannya terima kita sbb siapa kita ? like ,
woah dia ketua batch so aku nak kawan dgn dia .
eh , kau x hot so aku x nk kawan dgn kau .
yeahh ! right =,= . seriously aku cakap . aku dah boring dgn benda2 nie
oke , sumpah aku x suke org yg bajet dekat alam maya nie
tp the reality is engkau pendiam gila mcm nk mampos.
and sumpah aku x suke org yg dekat luar langsong x tegor aku
but dlm nie "kamceng" GILA .
don't acting like a JERK , seriously aku dah bosan
dengan semua ni , oke .
just be yourself lah dude ,
kite bole tegok org tuh jujur kawan dengan kite
bile kite jadi diri kita yg sebenar bukannye
pretend mcm org lain .
huh! maybe this is luahan perasaan .
tp seriously it is.
=,=


waanakod:D

No comments:

Post a Comment