WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Missing them DAM* much woahh . :'(


Friendship will never end right :)
ahaaaa xD sumpah rindu waktuh nie weh , rindu sgt2 kot .
urghhh :3 huhu , aku teringat time kat masjid *before kena *rollcall .
ahaa, aku , dan mereka nie boleh pulak snapping kat dalam masjid , cool gilaa lah
ahaaa xD *pfft tuh bkn cool tuh namenye JAHIL lah , ahaa
i know that , kite gile2 kot waktuh tuh ,
ahaaaa xDD aku tak tahu gmbar tuh kat mane ,
ermm , gambar yg diatas ingat lagi x ?
waktu Farah Adiba , baik hati nak bagi kte pinjam Nikon 300 dia ?
ahaa , ingat lagi aku x tau sape snap picture nie .
tp , ahaa kenangan gile la weh . :'(
and this picture ,

ingat tak time nie ? ahaaaa , org amik SPM kite ?
snap gambaar pulakkk , ahaaaa ,
tak silap aku ni hari selase kan ? ahaa , time nie semua cikgu tak masok kelas .
ahaaa , tgh sibok siapkan SAPS dgn SBP excellent .
so kitorang amik kesempatan untuk snap gambar mcm2
gambar kitorang snap .
mcmnie pon ade ,

gambar style Anis Syud *thehottestpersoninourbatch:)
ahaaa rindu gile time nie kan ?
tp next year hope kite lagi rapat lah ,
sbb kite nak PMR kan ?
jom same2 kite aim our goal
mcm Malaysia lawan Indonesia ,
huhuuuuuu ;)
last2 menang gak kan , mcm filem hindustan
Hero kalah last - last :)
tapi kite expert sikit kite sentiasa menang :D
ahaaaa xDD so , make it reals yeah!
Go ESTRELLASS BRRILIANTES! xDD


waanakodD:)

2 comments: