WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Ahaa rindu W.E ? X( kot :D

Assalammualaikum w.b.t
rasa mcm dah lame tak update :) . *walhal baru je malam
semalam update , suka hati aku lah nak ckp ape . :P
*yelah2 kau menang . ek eleh , kau boleh diam tak ? asal aku
posting je kau mesti nak menyibukkan ?huh #sambil memalingkan muka
*heleh , heran pulak aku , ahaa .
ermm , oke lah . ignore sahaja * .
ermm , ahaa . title post ? kenapa ?
ade masalah ? ahaaa xDD . oke awal-awal ceq nak habaq nie takdak kena
mengena dgn Cinta Cintu tau . ahaaa
oke2 . actually , entah la . ermm . aku teringat dekat .
W.E ahaa , yeah . ==' sumpah takkan lupa diorang sampai bila-bila .
*kalau ingatan kau kuat lah . kau kan nyanyok . kau diam lah -,-
well , teruskan .... ermm . aha sumpah teringat . time2 kat dorm
bila kak aley masok dorm . woot woot . PKR ouhh .
haha , gossip2 waktu malam , ahaa .
sumpah tak boleh lupa ou .
huhuhu . :'( . yeah , aku akui diorang batch yg OK lah dgn kitorang .
:) haaaa , seronok ade senior mcm diorang . ahaa xD
ahaa , baru-baru nie
diorang ade Graduation dekat Zam-zam restaurant's Shah Alam
ahaa sumpah Gempak ! woot woot .
ahaaa xDD . tapi makin terasa kot bila tengok gambar2 tuh
serious , ahaa . nie baru 2 tahun aku kat sepintar .
baru 2 tahun dgn diorang .
aahaa , tak tahulah mcm mane aku form 5 nanti .
huh , lagi sedih nak berpisah dgn kawan2 nanti kan ?
huhu :'( . lagi sedih , ahhhh .
so, hargai lah masa di sepintar ini ahaa xD .
baru mengaku sekolah ou . haha
ntah pape ntah . :)
;)
wokeh la . just want to say . if ade W.E yg bukak
blog saya . Thanks and Sorry If saya ade buat Mistake dekat semua
tak sempat nak mintak maaf harituh ahaa.
Terutamanya dkt org-org yg selalu dikutuk biasalah
Manusia tak pernah nak puas kan .
eheee .
ermm , ahaaa , Hopely korang berjaya hidup kat luar .
Thumbs Up Good Luck
Winnig Eleven
0711
The Fifth's Generation in Sepintar .

waanakod:D


No comments:

Post a Comment