WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Face the reality =.=

Assalammualaikum w.b.t
How Are You Readers ? :) Fine ?
Cool XD eheeeee ,
hahaha , oke . hurrmm ,
Nampak tak tajuk entry aku tuh :D
ahaa , tak nampak tak tau lahh . Monyet pon terkejot tau
tengok tajuk tuh hahaha , *buruknyelah monyet tuh :3
haha .
Face the reality ?
means . hadapi kenyataan kan ?
haha , oke2 . tak tau tiba2 aku nak buat post pasal nie .
ahaaa ,
Hari berganti hari .
Masa makin dekat ...
ZZZ ape aku merepek nie =,= .
heeee. nie mesti sbb takde (*) haha , rindu pulak .
#dia ada kau tak pernah nak hargaikan ? eleh kau pulak nak
bg aku ceramah . Dah2 diam2. huhu !
oke lah . ermm . kadang2 kan aku terfikir .
waktu zaman dulu - dulu .
Remaja-remaja baya2 kita nie dah kahwin dah :)
ahaaa , main-main surat cinta
haha. comelnye percintaan diorang kan ?
haha , zaman tengah2 pulak .
Jumpa kat college terlanggar .
Then , minta num phone aisayy . haha
dah mcm cerita novel jiwang pulakk . haha
pastuh tak direstui . haha
sbb lelakinya tak da harta , haha .
last2 happy ending jugak kan ?
haha .
Now ?
Ermmmm , lagi mcm2 bila dah ade social network kan ?
huh ,
Facebook , Myspace , Blogger ?
haha macam2 zaman skrg nie
tak tau lah .
haha , kadang2 aku rase mcm nak undur balik masa nie
kalau lah ade 'doraemon' dah lame aku mintakk .
ouhh . aduhh, haha xD
haha , serious rasa mcm dulu lagi best
umur 14 dah kahwin yelah .
Dulu takde mase depan . yeke =='
Org cakap , sekarang semua dah berubah .
huh , ingat senang je Parents nak bagi mintak kahwin
belum tentu duhh =='
haha , serious aku ckp , asal tetibe kahwin lak nie ?
haha xD .
but wana , just face the reality lah . kenyataan
yg kau hidup dekat zaman nie .
so takkan nak salah kan takdir kan ?
:)
so , Life must go on . And the important thing is .
The way your live :)
with Islam :)
Be a Good Muslimah .
Go Girl You Can !
xD

waanakod:D

No comments:

Post a Comment