WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Setiap tahun ada AZAM baru kan ?

Assalammualaikum w.b.t
Heyy readers :D my last post in 2011 wahh sumpah terharu kay .
;) haha . Terharu ? ==' okay pelik . terharu mcm ermm ,
sedih lahh nak tinggalkan 2011 . ahaa ;')
hahahaaa , yeahh sumpahh . banyak kenangan aku lalui
Dalam tahun 2011 nie .
Tahun kegilaan budak batch kami ;)
haha actuallu aku terfikir satu nama .
S.U.p.E.R.B.
Ahaaaa XD gabungan nama Sepuluh Untuk Remaja and Estrellas Brilliantes :)
winkwink kreatif pulak aku kan ?
Okay bkn nak ckp pasal nie . haha , okay sekarang sudah tutup
2011
semu dah jadi Kenangan , kenangan yg tak dpt dilupakan
Mcm-2 berlaku kot . Ahahahaa , okay tak mau ingat kenangan lama
hahaa , yg penting is Buka Buku Baru 2012 ;)

alangkah bagusnye kalau ake freee wihout any rules ,
perhatian gmbar diatas tidak ada kena mengena haha ,
tak kesahh lah tp sumpah kalau lah takde rules dalam dunia nie .
confirm . semua hidup tak berdisiplin kan ?
hurmmmmm =='
Kay dah melalut dah nie .
haha , kay AZAM tahun nie ?
ade ? Ermmmm Semua AZAM tahun lepas yg tak tercapai lagi kah kah .
nampak tak byk AZAM tuh ?
weheeeeeeeee XDD
suka suka ! just wanna plus satu lagi AZAM ,
Straight A's dari awal tahun .
Amin :)
Aku bernazar kalau aku dapat 9 A . aku nak puasa SEMINGGU insyaallah :)
:D
doakan aku .
Amin :)


No comments:

Post a Comment