WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

B A L I K setelah 6 Hari beberapa jam di SEPINTAR

Ahaaaaaaaaaaaaaa ,
setelah sekian lama aku tidak mengactive kan blog aku nie . ahaha
akhirnya walawehh padahal baru 6 hari ahaha kan kan ?
waana waana . haha. kay see ? muka aku ? asal macam =='
haha . nampak candid smart lahh .
kah kah . well , aku nak cerita nie selama 6 hari aku dekat Sekolah yg aku sayang tuh .
haha , malas lah nak cerita panjang-2
just nak story pasal pagi tadi je .
haha , actually mcm nie .
sebenarnya kami semua pelajar sepintar yg dikasihani serta terlebih kasih sayang nie
dah 3 hari tak cukup air .
ini membuatkan kami pelajar muslimat (cehh , nak jadi exco pulak)
ni tak selesa nak buat kerja , tak tau lah kalau budak lelaki selesa kan ?
haha . mmg siot lahh . urghh . nasib baik smpat aku mandi dekat toilet
Masjid . ahahaha :)
semangat je dengan toileterist nye dgn telekungnya . haha .
nasib baik sempat ouhh .
haha . sorry lah siapa yg mandi after aku tuh
airnya dah habis tapi bukan salah aku salah air lah sape suruh habis
haha , well . tuh je kot bnde yg aku nak share malas nak update panjang-2 :)
PMR kan ? haha :D well see yaaaa.

2 comments:

  1. "ini membuatkan kami pelajar muslimat"
    pergh ayt dia...
    PMR kn???
    kah3...

    ReplyDelete