WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

jatuh longkang ? kepalatengkorakmakmalfizik=='

Holaaaa golaaa ,
Assalammualaikum heyyo bloggerwalking haaa haaa , yg nak click
dekat shoutbox tu jgn setakat tinggal jejak je . bace lah jugak ,
kesian aku post-2 takde nak baca atleast bagi lah respon kan kan ?
hahaha :D
kay , so aaaachoooooooooo .
*alhamdulillah , wehh . byk bebenor habuk nie .
jap-2 bersihkan jap
*gedepang gedepung gedebush gedebush
wahh , cun melecun betul blog aku nie , mwehehehe :P
hahaha , perasaaan gila laweh :P
hahahahahaha :D
well , kay-2
haha ,
actually nak cerita pasal hostel tapi mcm.
ntah takde mood duhh .
adehh =,.=
btw , aku kan kan ?
dah jatuh ....
jatuh ape ? jatuh longkang ?
kepalahotak makmal fizik kau :P
jatuh perasaan lahh . cehh
haha , well ntahh .
bukan nak ckp ape .
orang yg kenal aku mungkin ckp mcm nie
"eleh wana , berapa banyak lelaki daa kau minat"
well hello , itu lelaki suke-2 je okay ,
bukannya tergoda pon .
and .. know what atleast aku takde lah
menjalinkan hubungan and tukar-2 tiap minggu
and the most important thing aku tak kacau HIDUP korg
pon kalau aku minat org lain okay ?
huh! *cehmarahpulak=='
haha takdelahh cume just tak puas hati je . hurmm
haha well ,
For your information I'M OFFICIALLY SINGLE now :)
yeahh , baru aku sedar better SINGLE dari menyakitkan hati org kan ?
haha well itu lah dia *cehh Fatin Fadzil .
Haaaa , ckp pasal FATIN FADZIL , nanti lah
aku buat satu entry pasal dia ,
hahaha . takut tak ?
well , sebelum tuh , saya bukan L****** .
just like her style ...
eh eh , nanti lah aku story-2
:)
well okay then .
byebye ,
Salam :)

No comments:

Post a Comment