WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Menyusahkan hidup aku =='

Assalammualaikum ,
hye there , ahaha . ape cer ?
ermmm , aku ? haha takde yang hotdohh .
haha , tapi yang pentingnye ,
aku dah buang dia jauh,
jauh dari hidup aku
cehhh, itu boleh kot aku bangga-2 cehh
ahaha , btw ,
actually tak tau nak share ape ouhh ,
lame tak balik en ?
nie dapat outing smpat lah buat post ,
hurmm bajet org nak bace je .
okay , back to the topic
"Menyusahkan Hidup Aku"
like nak bagitauu , aku taknak ade masalah dgn org like menyusahkan hidup aku
plus hidup org yang ade masalah dgn aku tuh =.=,
sorry gila kepada sesiapa yang rase aku ade masalah dgn dia .
sorry sesangat .
bukan aku yang cari pasal .
kalau kau tak percaya aku nasib kau lah
aku tak mintak kau percaye aku pon .
just nak kau maafkan aku je .
kalau kau taknak maafkan terpulanglah aku tak suke
nak PAKSA-2 org nie .
hurmmmm =..='
menyakitkan hati je .
huh ,
actually benda nie jadi semalam
dah lah malas nak ingat ,
sorry ahhh . hurmmm .

No comments:

Post a Comment