WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Cuti , habis . -.- dehek .

Yeahh , itulah dia , Habis dah cuti seminggu -,- . Then back to the old routine daaaa.
Haihhh , so hmm . Makan tidur study prep budak lelaki , crush :3
hahaha , -,-
Itulah life aku sepanjang menjadi remaja nih .
Haihh , dengan ujian satu yg mcm hapeeeee! ni esok nak balik awal baju pon tak iron lagi , waana 
apa nak jadi ni haaa ? 
haha , Lol , hoping for the best minggu naik sekolah ni .
Dengan macam macam ragam , 
harap its gonna be AWESOME lah , 
dah penat untuk stress , 
Azam aku naik sekolah ni nak try jadi penyabar sikit halaa sampai bulan nanti mcm mana ?
waana bukan alasan lah -,- 
Fine , I'll try . 
Haihh , naik sekolah ni tah bila lagi tah nak balik , 
Apa yang mendorong aku nak balik pon aku tak tahu mcm tak semangat je , 
dengan Amaran maut cikgu chemist , haihh mati weh ,
"Kau siap kau naik cuti nanti , result teruk kemain"
Whatthe ? =.= sangat lah takut .
Haihh . Dengan add mathnya . Maigaddd. mcm mana nak hidup ni ? 
Susah susah susah ,
Macam mana nak SPM ni waana ? 
Hmm , May Allah ease .
Rabbi Yassir Wala Tuassir . 
Ya Allah mohon kau mudahkan dan permudahkan segalanya :')
Harap aku dapat tabah dengan ujian KAU yang akan datang .
Amin .

No comments:

Post a Comment