WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Lonely.

hey guys.
what's up.
what's going on wif me .
arghh seriously aku x tau knape aku rse mcm nie .
i need someone .
arghh ntahla ,
aku rse ksepian sunyi. aku x tau knape .
aku betol2 perlukan sseorang .
i need somebody to love.
arghhh . seriously tension!tension!tension! dah wana da tau tension x pyh kau nk tension kan diri kau lagy . huh!
haha,
oke la kite teroskan dgn perbicaraan yg x abes td. haha
kenape kaum hawa memerlukan kaum adam:

haha bagi aku bkn kite je yg perlu kan dyerg actually dyerg pon perlukan kite right .
cbe bygkn hidop tanpe wanita . ~ x terbayang kott
urghh T A K O T ==' haha
oke2. kite perlukan dyerg untuk melindungi dan memberi nafkah kpd kite
tp . ermm cbe korg tengok skrg . zaman skrg nie . korg rase mcm nie ke?
haaaa~ aku x rse zaman skrg ade lagy kaum adam yg mcm tuh .
haha. tp x boleh salahkan 100% kat kaum adam
abes kite kaum hawa ney yg B * * * * H sangat
ikot ckp dyerg tuh knape ?
igat smue lelaki baek ke ?
haha . papepon bkn tuh yg aku nk bahaskan . haha
sorry if post kali nie korg terase.

actually x de kaitan pon dgn tjuk entry yg ats tu smue mngarot je .
aku sbnarnye nk mengeluarkan rase ketidakpuasan hati aku terhadap dyerg kaum adam .
suke nk amik kesempatan
mane lelaki yg soleh,
yg x nk amek kesempatan terhadap kite (wanita)]
yg mnghormati kite sbb kite perempuan
yg betol2 ikhlas mencintai kite .
ade ke lelaki tu zaman skrg ?
ade? ade? ade?
insyaallah ade.
kite(wanita) hanye mampu berdoa .
moga dijodohkan dgn org2 yg soleh amin .

ermm . untuk membuat korg x bosan hayatilah video yg aku petik dari youtube ney .
















tuh je yg mampu aku sampaikan .

renung2kan :)

love nesloice:)

No comments:

Post a Comment