WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

counting!

hello!hello!hello!
salam sayang readers kuh!
sehad?
haha wana prihatin pulak =='.
biarlah skali skale ape salahnye. ngeee~
haha . haa, aku ade soalan cepumas SPM pon x de soalan mcm nie .
ermmmm . korg da siap homework?
(mmg cepumas pon)
haha. bg aku tuh bkn soalan tuh adelah malapetaka dan pernyataan yg mnyakitkan hati aku n member sekepale dgn kuh heee.
pape lah. adoishh =='
actually korg tau aku buhsan gile seyh cuti nie .
online pon x smangt sbb gune 'benda alah' tuh dah la lem,lam pulak tuh
(lem stand 4 lembab) (lam stand 4 lampi) bengkek je ==' haisshh..
cuti pon tinggal berape hari je lagi .
dushh! adoi sakit lah . baru nk sedar ke ?
ermm. MY GOSH . tinggal 4 hari je lagy . OM GUCCI .
seriously cpt kott cuti.
s * * * .
x nk kembali ke jail .
bak kate seseorang ape lah kite x buat salah pon masok jail . huh!
hahaha.
x nk balek.
tp kalau x balek mcm mne nk jupe. haha
kenkenken?
siot2.
tp homework yg bertimbun tuh x siap lagy . mcm mne ??
huh! x nk balek. uwaaa...
asl la KPM x buat budak hostel boleh balek rumah selame mne dyerang dudok kat hostel.
aku rase kalau cmnie smue nk msok hostel.
haha . x pe la . mama kate susah dulu baru senang.
abes bile nk senangnye aku rase makin susah ade la .
huh! B O S A N lah hidop nie .
huh!.
tit! tit! tit!

1 message received .

adoishh kacauu line la fon nie =='.

oke i GTG . daa .

maa'sallammah wa' illal liqa'

iloveeyouall :D

love nesloice:)

2 comments: