WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

ujian & dugaan.

salam.
hehehei.
dah lame x post kan ?
dah lebih 6 minggu aku x balek. n mcm2 jadi kat aku. tp aku rse the worse thing yg jadi kat aku is.
haha ,
hati aku je yg tau .
actually makin lame makin aku nk keluar dari sekolah tuh.
dgn mase nye x cukup,
dgn manusia2 yg ade dalam uh. hish.
naik mnyamph lak aku cite nie,
geram+menyampah .
arghhh .
aku x pernah rase marah sampai mcm nie .
GERAM dowhh .
aku x bole cite pape kat sini .
x pe la biar aku sorg je tau ape bendenye.
tp. maybe ni lah ujain yang allah
nk bagi dkt aku .
aku rase aku patot bersyukur sbb ade org yg kena lebih terok lagy dari aku .
hurrmm.
kesian 'Dia' .
dalam dunia setiap manusia akan melakukan kesilapan . betol x ?
aku harap dye dapat bersabar .
aku kesian kat 'Dia' mmg 'Dia' salah
tapi.....
aku x tau la nk ckp ape .
aku jd speechless.
aku x tau knape .
skarang nie aku rase x sedap hati .
huh.
oke la . smpai nie je . sekian .


coretan,
Nor Syazwana

No comments:

Post a Comment