WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

perasaan di SEPINTAR .

hai!hai!hai!
baru balek da lame x post en?
haha . actually last week aku balek because of ade laa kan . haha
mslh aaku n aku je haha ,
btw . aku sihat sejahtera . mstilah sihat kan ?
dah balek kalau x balek sakit je haha ,
dah la stop n berhenti mrepek bkn stop dgn brhnti same ke ?
pape je la wana.
hahaha .
actually aku nk ckp psl selame 2 tahun aku kat SEPINTAR ,
aku dapat ape haa? aku rase paling best pon kat sepintar sbb ade kawan ,
yg lain smue mcm s*** . iyelah . aku stay sekolah nie sbb nk belajar
bkn sbb laen .
aku dah lme pendam perasaan aku selame aku duduk kat situh .
x kesah la smue same je . SYCO no 1 . aku bkn ape ,
sorry to say lah aku tgh bengang mmg cmnie ,
bkn ape . tolong lah fikir perasaan org laen kalau nk SYCO tuh .
mmg lah 'ADAT' kne syco kat SEPINTAR .
tp tengok situasi lah x kn smpai ramai GILE org korang nk syco .
mmg si** lah kan .
mmg kne sumpah ngn aku la . huh!
dah la makin mnjd-jd ,
nasib mnx maaf . tp kalau mnx maaf pon buat lagy .
ntahla doe.
aku dah x larat nk stay situh dah . x kn sbb diorang aku
KELUAR .
arghhhh!! ya allah kau berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi ujian yg kau beri ni ya allah.
maybe nie luahan perasaan aku spnjg
aku stay kt SEPINTAR ,
just ignore post nie .
salam~



KODD~

No comments:

Post a Comment