WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

only one word i wanna say . B A L I K .

hello . :)
sehad? how's ur fasting today ?
elah aku nie bajet speaking lak bhahah .
fyi aku baru sehari tgglkan rumah tp like heaven gilaa bile dpt
balik R U M A H tauu sbb ape ?
cbe kau bygkan baru balek sehadi duhh . pastuh balik balik .
kau x rase gile . ke ? yelah dah la S E * * * * ** . sekolah yg paling susah nk bg balek .
maybe pentadbir baik hati kodd sbb tuh bg balek .
ahaah . wana ko nie x bersyukur betol! org dah bg balek tuh . balek je la .
byk bunyi pulak . hello i'm not talking oke . i'm typing right now.
dah dtg dah pnyakit merepek merapu dye tuh .
susah hidup. =='
panjang siot aku merepek kali ni . hahaha .
x sedaa diri pulak tuh :P bhahahahahaha .
dah laa. nk tau kali nie knape kitorg balek pulak .
sbb sekolah yg diagung-agungkan tuh x de air lah ~again .
for the two years aku dudok situh . nie dah masok kali kedua x de air .
nie lagy gempak 'Beliau' amek mase 5 minit je ckp nie .
actually kitorg dah tau dulu dah sbb .
waktuh prep terancang English teacher bgtaoo.
so x de la shock sgt smpai brguling-guling mcm arytoo.
ahaa. cume sgt seronok lah sumpah duhh .
announcement da x ley blah .
pakcik guard
mcm biase la dgn nada romantik dye tuh ckp kat interkom .
" perhatian kepada pelajar aspur dan aspuri, aspura dan aspuri sila kosongkan asrama sekarang dan pergi ke masjid terima kasih"
yg aku x fhm ngn pakcik guard nie satu je.
asl dye ulang bnde yg x penting . mcm nme org tuh kenkadang dye ulang nme bapak je .
lawak betol .
mmg bahan abes la pakcik guard nie bhahaha , :DD
oke2 . dah2
cukup2 bulan puase nie bahan pakcik guard pulak
ade ke patot . huh!
aloyai .
dah kul 11 lah . nie mngamok mak aku nie .
online smpai mlm kalau cuti nvm lah nie skolah
bajet aku skolah je esok . hehe xDD , nie yg suke nie . hahaha .
papepon tetibe rindu dkt
:) 'DIA"
:)Putri Hanis Afiqah
hehehe . hanis kalau kau bace post nie aku syg kau .

p/s: kpd korg2 tuh yg bace post aku sorry x tulis nme korg hehe :D

wanakod:D

No comments:

Post a Comment