WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

selamat bertemu kembali !

holaa . hoohoii.
haha . dah lame kodd aku x jenguk laman sesawang nie
dah berhabuk kodd . bhahaha .
tuh la org busy lah katekan .
lalalalalala~ hahaha
haha . actually arynie aku byk nk ckp tp
aku ..
ntahla . haha . nk cite psl ape pon aku x tau .
byk bnde jd kat sekolah kodd,
huh! antaranya .
hurmmm. ujian demi ujian aku lalui .
alhamdulillah semuanye dah selesai .
ermm . actually ade something happen kat SEPINTAR .
hopely org2 yg trtentu dpt bersabar n lalui bnde nie dgn tabah .
n for budak2 batch aku . skrg nie kite hanya mampu berdoa keselamatan diorg .
n doa bnde nie x jd lgy .
doa bnde nie is the first and last yg jd kat batch kite .
amin~

huh :'(
nie cerite lain lak .
hurmm . one day tu ade someone ckp .
wana kau nie suke sgt tukar2 org ?
aku ckp " ape maksod kau ?"
"yelah kau asek suke org lain2 je "
"suke hati akulah , masalah kau ke ?"
"lepak lah aku ckp je "
"x de la , aku mmg cmnie hati x tetap"
hahaha kitorg pon gelak .
actually aku ckp je cmtuh tp hati aku lain
mstilah sakit hati en?
huhu . waktuh tuh allah je yg tau betapa membara nye hatikuh ini
aishh dah mcm puisi daa. hahaha .
pape lah wanakodd oi.
okeyh this is confession . aku Nor Syazwana bt Salahuddin . terima nikahnya .
hoiii . gile merepek . terbabas x psl lah kau nie wanakodd aishh .
terbabas sikit pon nk marah ke haha . woi serious sikit leh x .
elah , lepak sudah gelabah je ==' . huh !
yelah2 , aku nk confess nie actually ,
aku sng nk suke kat org . perempuan ke lelaki ke same je .
x de beza . bg aku , kalau aku ckp aku minat kat someone
for sure lah boy kan x kn lah girl pulak i'm not lesbos oke .
dah2 sambong2 . kalau aku minat org bkn bermaksod aku suke , it means mcm kes aku dgn
someone nie form * (dirahsiakan maybe dberitahu tp insyaallah la ).
aku minat dye ... tp aku x ingat mcm mne aku boleh mnt dye
lawak kan . n bnde nie jd last year .
tetibe lak this year diorg syco2 aku .
mmg x lah kalau aku suke mamat tuh balek kan .
aisshh .
huh! org yg betol2 kenal aku je tau aku minat org sbb ape .
bknnye aku minat org serious pon .
huh! kpd sesiapa yg salah faham . ckp aku nie tuh la nie lah .
suke hati korg la mulut prg kan . aku x leh nk wt ape lah .
huh! ckp psl mnat nie . hahahahaha .
aku dah terminat kat someone nie .
hhahaha . yg nie hanye aku dan dia je tau .
aku start mnat dye x tau lah kalau dye igat lagy .
huhuhu~ cite dye cmnie .........
hahaha x kn nk gtau gak segan lah aku . bhahahahaha .
nty lah kalau aku ade mase aku cite ea ? hahaha
k lah .

OOOOOHH .
(lagu love like woe)

1 message received

aishh sape la yg text aku nie .
wth! mamat nie . huh ==' kacau daun je .
haha k la .
nty aku sharing-sharing ngn korg ea ? haha
k la salam .


wanakod:D

No comments:

Post a Comment