WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

how's cool ?

how's my new blog ?
pretty cool ?
no ? so what .
this is mine not your 's.
haha . aku pon tak tau . kenape aku pilih cmnie ?
smart kan ?
black .
so what . suka hati lah .
haha, ermm , kenapa hitam ?
entahla . maybe mengikut perasaan aku kot .
haa ?
ape aku ckp nie .
hurmmm. mengong lah wana .
ini lah padahnye org sekolah dye cuti .
nk buat macam mane dah sekolah tuh yg terlebih nak baik hati sgt
bg cuti kat budak2 .
seminggu . sekolah kluster kan ?
bangge* x boleh blah :P
btw . just 5 days more at home.
nk buat pe ea?
tidur lahh . haha . asek tidur je kau nie kan ?
ye la nk buat ape .
homework ? lawak gile weh , baru abes exam nk kne buat homework =='
x pe la . tp pelik gak kan cuti nie tanpe homework .
hurmm , cikgu demam kot ,
haa banyak lah kau demam wana kodd oi .
nty cuti akhir tahun nty jgn menangis sampai x cukup air mate sudah .
cube bersyukur x de homework sekejap .
nie x de homework pelik .
org bg homework merane pulak .
ape la nk jd kau nie ?
yelah2 . pape je la . aisay ckp dgn diri sendiri pon boleh kan .
itulah manusia.
hurmmm . setiap yang bernyawa pasti akan menemui kematian .
ape aku tetiba melalut nie .
ermmm. dah melalut mcm nie baru aku teringat ,
seorang daripada sahabat yg agak baik aku telah kehilangan bapanya
semalam , mari kita sama2 sedekahkan al-fatihah ,
x sangke kan ? dalam kite bergelak ketawa bergurau senda, tup tup .
dah x de . rasenye baru smlm dye cerite pasal ayah dye .
n semalam jugak kali terakhir aku dengar pasal ayah dye .
tak sangke . sbnrnye dkt dunia nie sekejap aje .
yang abadi nun dekat sana nun.
hurrmm, harap2 kau tabh la bro , kitorang sentiasa ada untuk kau .
aku sayang kau abang :D

p/s: maybe agak melalut tp . whatever lah :)

waana:)

No comments:

Post a Comment