WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

PMR candidate . wahh cuakk :O



Assalammualaikum, hye , hello and hoi
how's there ? fine ?
uhuuu xDD . ermm , as usual
aku mesti mengarut , ahaaa xDD sbe x mengarut x sah kan .
mmg lah kalau x mengarut bukan aku lah tuhh .
org lain . org lain . heh :P.
ermmm , back to the topic . PMR .
what ? what is that ? huhh xD
PMR stand for Penilaian Menengah Rendah .
huh , mendengar sahaja this word .
tiba2 *cuak . huh . *jantung berdetak dah macam pelari pecut 400 meter pon ade
dup dap dup dap .
ramai org ckp pmr senang . ye mmg senang
dah lepas boleh lah ckp kan . kalau aku pon dah lepas
aku ckp UPSR sng je . tutup mate boleh jwb
tp kenyataannya waktuh aku amik upsr dulu
*cuak gak mcm org nk bersalin pon ada *ade ka?
hurrmmm , same goes to yg dah abis SPM ,
diorang akan ckp x yah belajar SPM sng je .
boleh ckp la derr , kau dah abes .
so kenyataannya . aku akan amik PMR *x de kena mengena .
ape2 lah . uhh , cuak ouhh.
x sangke weh , aku dah jd seorang pmr's victim
even belom 2012 lagy .
weh, sekejapnye masa berlalu kan ?
uhh , rasenye baru smlm masok form 2 .
tup tup dah abis tahun dah pon .
*aku rase dah berape byk post aku ckp baru masok form 2 nie
haha xDD ape2 lah kan .
kah2. hurmmm , ntah la .
nk kate dah ready . no way . study pon x start lagy weh .
hurmm, ntah laa .
dgn sobjek history mmg aku out lah kan .
geog boleh lagi lah .
math and science insyaallah i can .
bm,bi nie oke kalau anak Malaysia ahaa xDD
b.arab huyoohh . adoii2. speechless yg nie =='
kh and pai . insyaallah boleh :DD
ermm , ntah la . insyaallah 9A in my hands amin .
ermm , x sabar nak balik sekolah nie
*whatthe ? ini wana yg tulis ke ? can't believe . woahh .
==' huh , suke aku lah . nk dapat result kan mesti lah semangat xDD huhu
yeah . with a new spirit that is light me up .
:DD .
so x salah kan kalau F.A.I.L first test dalam belajar
so , x salah kalau first time fail .
that's all from me :D
thanks for reading.






waana kod:D

No comments:

Post a Comment