WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

It's over now .

it's like yeahh!
final exam . already done n after this .
'PMR' candidate tidaaaaakk :O.
tidak bersedia lagi untuk menjadi seorang antara mangsa-mangsa PMR
uwaaa ;'( . kenape mase cpt sgt berlalu .
aku rase mcm baru semalam je aku form 1 .
pastuh form 2 . n there's only a week before i was in form 2 in that school .
then form 3 . arghh . tidaakkkk .
huh!
takott cuak plus pus duhh :(
huh~
ckp pasal nie .
tetibe teringat pulak dkt .
Fivers .
next year diorg dah x de .
nty da x bising dah sepintar ,
for sure lah aku rindu gile kat diorg kan . hhuhuhu .
:'( . memandangkan ade 2 minggu lebih je diorang nk amek SPM .
so aku nk amik kesempatan yang ade nie
nk buat post pasal mereka .
just org yg terpilih saja ea. haha .

yg berbaju kuning kak weena & kak iylea

mereka .
yg pakai baju bukan baju batik .
mereka ni la kakak sulung kuning 1.
yg selalu bg nasihat .
tegas jgk kdg2.
kalau tak kenal diorang confirm korg takot ng diorang.
kebanyakan nye mcm tu lah .
walaupon diorang form 5 tp size tidak menunjukkan yang diorang form 5
hohoho . jangan marahh . hohoho .
hopely diorang x lupekan kitorang kat sepintar nie .
huhuhu!
dah la x nk sedih2 . bytheway to all the fivers ,
Good Luck SPM , do the best .
dgn kesempatan ini aku nk bg lagu nie kat diorang .



waana :)

No comments:

Post a Comment