WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Putus




Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan akuKau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan akuKau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku
Tapi setelah kau pergi aku

Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari

Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku


ntah la . aku tak tau ape aku rase skrg nie.
lagu ini banyak maksod . ermm .
belajar lah . haha tuh la yang aku rase . actually lagu nie mmg byk mksod.
maybe x bg aku sbb aku minat je lagu nie . haha
ape wana?
dah lame x merepek kan ? sbb tuh merepek skrg nie . haha
ermm , dah lame tak update blog kan dah bersawang dah blog aku nie .
huhu. siap ade labah2 lagy
woah . gempak2 .haha .
today i wanna share about exam .
duhh ==' next week dah final seyh .
cuak2 . huh . dah la aku mmg lemah lah kan bab2 belajar nie
gugur jantung aku duh .
huh! lagi2 bile dpt tau yg paper kitorg JPS yg buat mmg WTF! la kan
mrncarot je aku nie .
sorry *ieyka terpaksa

huh! doakan lah aku dpt 9A for this final exam .
cuak nie . huh .
btw dgn kesempatan yg ade nie .
Saya Nor Syazwana Bt Salahuddin memohon
jutaan keampunan kpd semua yg mengenali diri ini .
kalau terkutuk ke . harap diampunkan dari hujung tudung hingga hujung stokin
sorry gilaa . ea . maybe ade yg sngaje or x sngaje sorry sgt2

p/s: sorry sbb title x de kne mngena dgn post wohoo. saje bikin gempak maa . ahahaha .


wana:)

No comments:

Post a Comment