WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

The most quote that I love

hey there . ahaha . ermm
okay , dah lame kot tak update blog . malas?
bukan malas , tapi kurang rajin lah katakan .
ye ah PMR candidate kan ?
haha poyo nyeee , keh keh .
okay . today tak nak cakap bebanyak just wanna say .
bye . ye ah gua nak gerak gi KTM rawang hahaha .
nak pegi Langkawi . baju ape pon aku tak tau aku bedallll je weyh .
aduyaiii , ahaha . btw nak story something
actually nak share satu quotes nie
aku suka sangat quotes nie
"Never be sad for what is over just be glad cause it once yours"
yeahh , ermm . bagi quotes nie ermm like
mengingat kita jangan putus asa atas segala apa yang terjadi dekat
kite like fail dalam exam ke ? or anything kesilapan yang kite dah buat .
is like , make us don't repeat it again .
and kalau something yg terjadi mesti ade hikmah nye kan ?
mesti ade something yang DIA nak tunjuk dekat kite .
kan ?
so kite haruslah berbangga sebab benda tuh dah terjadi dekat kite
and mengingatkan kite jgn ulangi nye lagi okay ?
:) well as usual , before menamatkan post kali ini aku
nak share satu lagu nie ,
aku minat gila lirik dia ,
macam best :D
ngeeeeee~ haha .

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong .. kosong 

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong


nampak heartless kan ? haha 
byee nak pergi LANGKAWI wehhoooooooooooo~

No comments:

Post a Comment