WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Damn Love.

Hey there , as you can see . The title 'Damn Love'
haha , laugh in tears . ;'D ,
did you ever fall in love with someone that you really close ?
did you ?
and , did the one that you fall in love had a crush with your bestie ?
what do you feel at that time ? is like want to kill someone right ?
hmm :')
well dear readers , those are the answers :)
yeahh , i did fall inlove with someone that had crush wit my own bestie :)
but to me , "The hardest thing to do is watch the one you love, love someone else. and as long as their happy together"
and to me , friends is everything . :')
like seriously ....
I love my friend :)
but honestly ,
dear crush ,

Sudah lama diri ini memendam perasaan terhadap engkau , since the first time I know you . I realised that my heart will skip a beat when I saw your face like seriously . I feel like dah lame aku simpan benda nie , aku tak tau nak luah kat siapa . yeahh , I remember that moment that you told me that you had fall in love for second time in this year . I was like ? shocked ? maybe . yeahh . You know , that time I was like baru nak bagitau yg aku suka kau , but ... kau dah bagitau yg kau suka dia . well , eventhough hati aku dah berkecai waktu tu .
but nak buat macam mane kan ? she ... yeahh perasaan yg same . hmm , know what lepas je aku tau pasal kau and dia . aku terus decide nak lupe kan kau dengan suke dekat someone, but I can't...
remember what I ever said to you "Aku tak boleh suke kau sbb aku anggap kau dah rapat gila dgn aku"
I tried to deny it but I can't . Aku try anggap kau bukan sesape , tapi makin lame aku makin kehilangan kau
and that moment baru aku sedar yg aku sayang kau sangat-2
yeahh jujur aku jealous . jealous sgt-2
tapi aku bukan sesape kan ?
we're just friend . yeahh . kalau lah kau bace post nie , mungkin takkan .
hurmm . aku nak kau tahu yg aku akan tetap syg kau sampai bile-2 :')

"kite akan bahagia kalau kite tegok org yg kite syg bahagia kan ? "

awak saya sayng awak sangat-2 :')

No comments:

Post a Comment