WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Langkawi permata KEDAH (: Day 1

Assalammualaikum , hello there .
sihat tak ?
weheeeee , aku ? aku sihat alhamdulillah . 
well , terlebih-lebih sihat pulak . aishhhh . sambil memegang kepala .
sihatkah aku ? 
ngeeeeeee~ haha. well okay , haa ? hari nie saya nak cerita pasal 
our tri to Langkawi permata Kedah. :D yipeee . 
first of all , alhamdulillah aku selamat sampai wey :D. 
haha okay-2 teruskan dengan cerita saya . well , kitorang pergi bukan suka-2 tauw . siap ade file plus barang amanah taw . bhaha , mmg cikgu ade ckp barang amanah but tak terfikir barang amanah tu telur .
waktu my leader group NorDanial bagi barang tuh we were like ? WTH ?
lupe pulak kitorang dibahagikan dalam group A,B,C,D ,E and F
aku dan fizs dibawah naungan Aser dan pengikutnya Mar.
mmg TERBAIK lah kan ? aduihh .-.-'
 before bertolak :D
Hari pertama , in the train :)

Sawah padi :D 

Lepaking di Cafe yg mahal gilaaa . satu air RM 3 woahh
kitorang sampai pukul 10 mcm tu lah . naik bas pergi jetty. Dalam ferry sempat ah snap beberapa keping gambar , btw before naik ferry dekat jetty kitorang dah diberi task . kena snap gambar satu group background 
laut , actually dekat dalam train pon ade task tapi malah ah nak taruk kat sini sbb gambar buruk.
-.-'

Group D :) 
Dari kiri , Fizs , saya , Aser and Mar
dalam ferry snap curi-2  >.<
sempat lagi en ? well >.< ahaha .
sampai-2 je . check in dorm , besar jugak ah dorm nye 
bapak sejuk gila lawei , perghh tak dan nak snap gambar dorm sbb sampai-2 je kami terus lambakkan
barang-2 diatas katil bersepah lah jawabnye , segan lah nak snap . 
ehehehehe . lepas je check in , pukul 3 kena turun balik . sbb nak pergi Island Hoping 
tak done aku nak duduk lepas solat terus kena turun balik . naik bas . 
sesampai ditempat kejadian
ade task snap gambar smbil tunjuk good background boat .

 koop 2012 :)
 atas boat abg tuh bawak mcm nak gilaa XD
 snaping (:
sesampai di dayang bunting :D
kami Gadis ko-op :)
candid.

task ke berapa entah , 
no.1 Aser - melambai
no.2 Mar-buat peace
no-3 Aku - tongkat dagu
no.4 Fizs- pandang aku .
dekat sini ade aktiviti cari bola ping pong dalam air .
perghhhh memang basah habish lah kan . group kitorang paling lama cari 
wehuuuuu , >,< sengal .
haha . memang basah . then tetibe hujan pulak . adui potong current betoi lahh . 
huh ! 
selepas merepek-repek kitorag tengok helang makan , then abg yg laju gila bawak boat kitorang bg nama derr drift lajunyee tak hengattt , urghhh =.=
siot je . then malam pulak kitorang pegi makan dekat mana entah tapi sumpah mahal 
tapi berbaloi ah sbb sedap en ? ehehe . kitorang jalan punye jalan after makan tu sesat pulak .
entah mane entah si wan bawak kitorang memang sesat abeshh lah 
huh , nasib ade abg teksi . naik lah teksi , ambek ape pon kitorang tak singgah yelah semua 
pakat-2 sesat dgn form 4 pon sesat perghh , 
huh , nie baru hari pertama , memang penat gila sampai-2 dah lah takde kunci melepak depan 
pintu dorm , haha . kenangan abis makan maggi sama-2 sumpah kenangan .
ahaha XD .
sweet memories :D

yihaaaaa


well , nie baru day 1 :D to be continued....

1 comment: