WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Cinta yang comel

assalammualaikum , 
wehhh , :D hahai , korang sihat tak ? bhahaha well dah-2 .
actually dengan kesempatan ini *sebelum bro aku bangun en ? 
aku nak share something info yang aku dapat dari stalking dekat wall someone tadi ,
this is fact dude , you must believe this wajib ! bhahaha suke hati kepala otak jantung hati aku je 
nak wajibkan orang bahahaha , okay . sambung well .
sekarang mereka are in love , 
cerita dia mcm nie melalui apa yang aku stalk tadi 
diorang nie, dulu satu kelas tapi , suke bergaduh , takdelah gaduh sangat 
i mean macam tak sependapat lah , well . aku pon tak sure diorang nie 
at first memang aku bace wall dia agak gaduh lah jugak but ,
bila dah lame , cinta tu mulai berputikk cehhh , 
dari gaduh boleh pulak rapat and sharing masalah mcm cerita novel pulak kan ?
bhahaha , okay then . tetibe dapat tahu diorang couple wahh , 
greatt ? isn't it ?
tapi bagi aku sedihlah , sedihke ? bhahaha , 
yelah aku pernah admire lakituh , 
muahahahaha XD 
well seriously comel ouh percintaan diorang , 
cehh . kepada semua yg baca nie , hope korang open mind ah 
pasalnye dari pandangan aku nie disudut yg berbeza,
sesiapa yg ade pandangan boleh luahkan dekat blog sendiri ah .
takpayah nak bagi negative feedbacks dekat aku okay ? 
sekian terima kasih :) 
peace ^^Y

No comments:

Post a Comment