WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Bulan yang sangat memenatkan mindakepalaotakdanbadan:D

Assalammualaikum , well hello guys ,
Macam dah lame gila aku tak update blog ni kan ?
well , nak buat macam mane , minah asrama nie balik , kadang-2 je
almaklumlah nak PMR kan ? *taksedar diri nak PMR pon still on PC lagi ,
well , bukan ape wey , aku nie tak tahan digoda , PC ni , macam memanggil-manggil je
if takde orang guna . well , bukan aku yang minta ! *alasan .
yeahmann! trial SBP around the corner . and me ? still melepak lagi huh !
mid term teruk tak hengatt ! well , seriously lepas nie aku push semua subject .
huh ! fighting . school target : 1.01 , insyaallah :D huh , nervous .
btw , baru-2 nie aku baru balik dari HKSBP netball .
well , dekat Kelantan , SMS Pasir Putih , jauh en ?
yeahh . memang 12 jam pon dalam bas sampai kebas satu badan ,
sakit pinggang aku dibuatnya =.=' huh ,
seriously rase nak muntah pon ade lame-2 dalam bas tuh ,
dah lah pergi dengan budak rugby memang tak aman lah kan ,
urgh , dengan pening nak muntah nya , dengan fikir pasal kelas nya ,
dengan kena tipunya , aduyaii , penat ouh , bukan tak nak story panjang sangat ,
like seriously minggu yang sangat-2 lah penatnya wey ,
STRESS , bhahahahahahaha XD well nasib baik minggu nie balik ,
well kalau tak balik takde nye gua boleh update nie ,
haha , as you see , the title . kan ?
tettttt ,
memang penat ah sepanjang bulan 6 nie , lepas hari ko-op , sukan , lepas tu HKSBP netball ,
dahlah onthespot ,
memey ahh . cemana lah PMR aku nie wey ,
aduhai , summpahhh tak pernah rase mcm  nie
alhamdulillah aku dah rase sebelum aku form 4 ,
naik form 4 nanti insyaallah boleh adapt ,
hope everything's gonna be fine . huh , well , i gottogo ,
chalobetehhhh ,
see you in alam maya , bile-2 aku nak see aku see lah ,
hahaha ,
chiauuuuuuuuuuuuuuuuu!








waanalovaholica:)

No comments:

Post a Comment