WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Lama tak update , M U H A S A B A H


assalammualaikum ,
*yell . hello guys. selamat hari raya
what's up ? haha xD
how's your day ? cool ? great ! sebab
harini aku pon , totally damn freaking AWESOME !
I think so ...
haha , well . memandangkan . uhuk uhukk . ape nie
berhabuk blog aku , aduiii .
hahaaaa nak kemana kau labah-2 . dah bersawang dah laman sesawang aku nie .
aduyaiiiiiii xD .
haaaaa , dengan berteman kan nescafe yang masih berasap dekat sebelah aku nie kan ?
ahaaa XD ape kena mengena . -.-'
well , as the title .
aku tak tahu kenapa semangat sangat nak update .
well actually sbg pemblogger yg tegar , rules dia takkesah lah kau semangat ke tak ke .
kau kena update jugak blog kau nie , well .
malas lahh .
entah takk rajin ouh .
biasa lah duduk hostel . actually kalau dekat hostel .
rase mcm banyak benda nak luahkan dekat blog tapi ?
tak terluah . huh ! entah lah ,
nak kata tak ingat tak jugak .
tulah pabila virus malas menyerang seluruh tubuh
semua jadi lumpuh tiba-2 .
ahaaa xD .
merepek saja . wey kau tahu tak . aku tengah berapi dengan
beberapa orang . well .
nie kepada pembaca-2 aku tak nak bukak aib orang tapi aku nak ingatkan je
Jangan fikir diri sendiri je nak senang , orang lain yang susah , tolong
jangan selfish , please dekat dunia nie bukan kau sorang je hidup dekat bumi nie wey
takkan sampai satu masa nanti kalau oxygen tu boleh dikira
kau taknak share dengan org , memang dasar takkenangdiuntung lah kau manusia ,
and then jangan fikir kita je yang betul org lain semua salah
takpernah nak dengar pendapat org lain ,
eventhough Sultan pon ade penasihat wey ,
jangan fikir kau sorang je yang betul ,
agak-2 lahh kan ?
lepas tu ckp tu jangan ikut sedap mulut je ,
jaga perasaan orang lain .
mungkin org tu tak ckp yg dia terasa , dalam hati siapa tahu bhai.
jaga hubungan dengan allah dan manusia .
huh huh huh! penat aku berceloteh ,
well waana jgn cakap je lebih kang kau pun sama ,
tak tak insyaallah aku ckp nie pon untuk diri aku jugak ,
harap-2 kita sama-2 lah mengubah diri kita insyaallah :)

Selamat Hari Raya saya ucapkan kepada semua ,
p/s : aku tak suka sangat raya nie , aku tak banyak dpt duit raya .


No comments:

Post a Comment