WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Kehebatan cintaNya , Subhanallah .

Assalammualaikum warahmatullah ,
rakan-2 yang tiba-2 singgah ke blog saya , terima kasih ,
actually saya nak share something , alhamdulillah ketika ini saya baru sahaja selesai
menjawab Penilaian Menengah Rendah , apa saya harus buat sekarang hanyalah bertawakkal.
Okay , actually saya nak kongsi satu benda yang terjadi dekat saya .
Saya bersyukur , Alhamdulillah . Mungkin ada hikmah ya Allah nak tunjuk dekat saya.
Izinkan saya menggunakan aku .
Disaat ini ku merasa amat kerdil dihadapan mu Ya Allah ,
Aku baru menyedari akan kebesaranMu ,
Aku baru menyedari betapa IndahNya CintaMu,
Aku baru menyedari betapa Agung nya cintaMu ya Allah.
Aku insan yang lemah ya Allah .
Kau kuatkan Iman ku Ya Allah .
Amin ya rabbal alamin ,
kawan-2 .
pernah tak terfikir bila hidayah nak datang dekat kita ?
Kita selalu doa , tunjukkan hidayah , tunjukkan hidayah ,
tapi kita sendiri tak sedar yang sebenarnya petunjuk tu depan mata kita ,
pernah tak anda semua mengeluh bila ditimpa ujian ?
pernah? saya juga seperti anda , kawan-2 ,
sedarlah , semua dugaan yang DIA berikan itu semuanya petunjuk ,
DIA nak kita minta pertolongan DIA,
pernah tak terfikir kenapa rasulullah tak pernah mengalah dalam memperjuangkan islam ?
kenapa rasulullah tak pernah mengeluh?
kenapa? kenapa ?
Jawapan ada pada diri anda ,
Ask yourself ,
Sungguh hebat kekasih kita kan ? :')
Ya Allah kau tetapkanlahh hati ku ya Allah,
Jagalah hatiku ya allah . 

No comments:

Post a Comment