WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Macam bagus ?

Yeah , bajet bagus ? Macam lah bagus sangat ?
Kau selalu cakap benda nie . Kau selalu tak puas hati dengan aku ,
ape aku buat ?
Aku dapat result okay , salah aku ?
Aku dapat masuk hostel pon salah aku jugak ?
Aku takde boyfriend pon salah aku ke ?
Kau cakap kau sayang aku , semua benda yang aku buat kenapa kau nak
mempertikaikan ?
selama ni apa yang kau cakap aku ambik positive ,
aku just take it as unmatured statement ,
kau pandai berdrama , kau pandai berkata-kata
kau pandai ambik hati mama and abah ,
ye , aku selfish ! aku selfish !
Kau tahu sbb ape ?
sbb kau jugak , kau cakap dengan aku kau banyak masalah .
kau banyak masalah dekat rumah ,
yes aku ade masalah jugak ,
and know what masalah aku lagi besar dari kau ,
kau pernah fikir kenapa aku tak cerita semua benda nie dekat kau ?
kau tahu sebab ape ?
sebab aku sayang kau , aku taknak kau susah hati ,
aku nak kau tahu yang aku takpernah ade masalah besar macam kau ,
yes aku bahagia duduk hostel .
aku tak bercampur dengan budak luar aku bersyukur ,
Alhamdulillah Allah kenalkan aku dengan agama islam.
Aku bersyukur , bersyukur sangat .
Tapi kenapa kau tak pernah terfikir semua benda aku buat ade sebab ,
kenapa kau still nak cakap aku bajet bagus .
bajet perfect , kau cakap kau kenal aku ?
kenal ape mcm nie ?
tolonglah aku dah penat ,
aku rindu kau yang dulu , kau yang kuat sbb diri kau bkn sbb org lain.
aku rindu kau yang kuat semangat .
kau yang takkesah pasal kecantikan and whatsoever !
Yes , aku takpernah ade sikap cemburu , dengki or whatever it is ,
sebab ikatan kita kuat ,
aku bangga dengan kau , Maafkan aku kalau apa-2 yang aku buat menyakitkan hati kau ,
Aku sayang kau , sayang sangat . :')
Sorry for everything , andainya kau tebaca benda nie , aku nak kau tahu
I Miss My Old Sister :(

No comments:

Post a Comment