WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Cakap Tak Serupa Bikin .

Hey , Assalammualaikum :) well it still the best greater isn't it ?
:) Well how's your day ? Fine ? How's your raya ?
Fun ? ahaaa , well raya aku tahun nie langsung tak bermakna ,
well entah lah maybe faktor usia so rasa macam tak best sangat ,
yeah teringat pulak time kecik-2 dulu ,
time raya lah paling best know what ?
sebab time raya semua orang gathered ramai-2 dekat rumah opah,
and abah pulak beli bunga api plus mercun
tapi sekarang? yeah entah lah , haha eventhough hari raya aidiladha
like seriously aku teringat gila ,
hurmm , last year balik kampung , tapi this year aku tak tahu kenapa ,
aku taknak balik ouh , yeah right , hurmm , aku rase sedih sangat
balik rumah ni ,
entahlah better tak payah balik kan ?
yes itulah yang orang yang paling aku sayang dekat dalam dunia ni cakap ,
entah lah rasa sayang tu mcm meaningless dekat dia ,
memang dasar sweet talker , well like seriously
sorry to say aku dah takde hati dah wey lepas kau cakap mcm tu ,
yeahman! lagi bagus aku tak balik kan ?
kau yang nak , ye aku rosakkan semua barang kau ,
tapi bila kau guna barang aku ?
ade aku cakap apa-2 , weh aku fikir kau kakak je ,
aku malas lah nak gaduh-2 dengan kakak sendiri ,
well kau cakap jangan aibkan kau , kau tak sedar kau dah aibkan aku
dah aku malas nak cakap pasal kau dah ,
dalam erti kata lain i'm heartless ,
well apa yang aku cakap dekat kau , nangis dekat kau , peluk kau ,
rupanya it's nothing to you , lepas ni kau nangis air mata darah pun ,
it's nothing to me ,
Cakap Tak Serupa Bikin , speechless .

No comments:

Post a Comment