WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Taubat ? Maafkan ku Ya Allah

Ya allah apa aku dah buat nie ,
kau tetapkan lah hati ku ,
tiap saat , tiap detik ku hanya ada MU ya Allah ,
kuatkan aku dengan ujian dan dugaan MU ya Allah ,
Aku sayang mama ,
Aku sayang abah ,
Aku sayang abang ,
Aku sayang adik ,
ye , ye , Ya Allah aku sayang kakak aku ,
kau berikan lah mereka pentujuk MU ya Allah ,
kau tunjukkan lah kami jalan yang benar dan jalan yang engkau redhai ya Allah ,
Tetapkan iman ku ya ALLAH.
Sesungguhnya kau Maha Agung lagi Maha Berkuasa ya Allah ,
Bantulah hambamu yang hina ini ya Allah ,
Amin ya rabbal alamin ,

Indahnya cinta Allah kan ?
Pernah tak kita terfikir semua benda yang terjadi semuanya ada kaitan ,
Allah ciptakan karbon dioksida yang kita hasilkan untuk pokok ,
Allah ciptakan pokok untuk hasilkan oksigen untuk kita bernafas ,
Allah ciptakan kita untuk menjadi khalifah dekat bumi ni ,
Pernah ke kita terfikir ?
For those yang baru putus cinta or down sebab apa-2 lah ,
Jangan fikir diri awak tu tak penting ye ,
Awak penting , you are very precious ,
Kalau putus cinta tu jangan lah sampai nak bunuh diri or whatsoever ,
And btw , awak takde HAK nak bunuh diri awak tu ,
Nyawa awak tu bukan milik AWAK pon ,
Tapi milik DIA yang ABADI , tahu kenapa ?
Yelaa , awak mati nanti bukannya nyawa tu kembali dekat awak balikkan ?
And the truth is Allah hanya pinjamkan je nyawa ni dekat roh kita ,
nak tahu kenapa ? sebab DIA nak kita jadi khalifah dia dekat bumi ni ,
Sampaikan agama dia , Agama Islam ,
And kawan , remember this , Jangan islam pada Nama and IC je (:
Amalan pon kena islam jugakkan ?

Saya hanya menjalankan amanah sebagai seorang muslimah (:
Untuk diri saya dan juga anda (:

No comments:

Post a Comment