WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Gelaran oh gelaran =.=

Well hello people , assalammualaikum , hachoooooooooooooo,
shit , bersawang dah . Wahai incik labah-2 takde tempat lain kah kau nak bersarang ?
Tahu lah , aku dah lama tak buka blog ni .
Dah bersarang , beranak-pinak pulak kau dalam ni ,
wahduh wahduh . well , haha *merepek sekejap .
Di saat ini hanya berteman kan teh tarik *bikin sendiri . Dan handphone yang tak
berbunyi-bunyi dari tadi last dia bunyi 5 minit lepas someone hantar text Nite-2
Haha , merapu je . Walaweyyy , yeahh dah lama tak update blog.
Tetiba pulak tergerak hati untuk mengusha blog aku ni , well .
then aku terasa hendak update status FB pulak . Aku update lah sekian sekian sekian
 sengal kan ? -.- tapi aku tak berminat pulak nak update pasal diva.
lepas tu datang lagi feedback :D ni lagi best dari sifu gua .

 tapi tak berminat macam typical sangat muahaha sorry sifu idea kau aku tolak ,
then datang lagi feedback . dari my beloved classmate :) Zikry <3
muahahaha xD well , KODD datang dari mana ? meh aku cerita sejarah gelaran-2 aku
dari aku sekolah rendah ;)
Well the stories begin when , aku punya nama , Waana di buat menjadi lagu ,
Pernah takk korang dengar lagu iklan Nescafe ?
1Now 1Nescafe ? yeahh , bila nyanyi lama-2 jadi Waana want nescafe ,
gelaran ni diberi waktu aku darjah 5 , yeahh ade sorang budak darjah 6 ni ,
aku ingat lagi , Mahathir nama dia , dia memang suka bahan aku ,
haha whatthe , macam apa je waktu tu aku marah-2 dia pastu buat lagi ,
haha , gelaran tu melekat sampai aku abis sekolah rendah.
Naik sekolah menengah satu pasal pulak ,
haha well actually nama tu since aku sekolah rendah duh ,
tak tahu pulak masuk SBP benda tu jadi freak maybe ,
haha biasa lah typical* well , disebabkan pemikiran aku terlampau general lah aku taruk nama tu ,
then tetiba waktu aku form 1 ,
masuk-2 Dining Hall je aku dengar suara-2 sumbang macam katak pon ada , ]
masalahnya buruk sangat diorang pronouns KODD tu ,
siap ada qalqalah pulak ,
memang disumpah-sumpah lah kan ? Yelah aku dah lah form 1
takpe sabar je lah , naik form 2 shaitt lagi dasyat ahhh ,
pastuh waktu form 2 ade lah someone nie tanya mana datang KODD tu ?
well cerita dia mcm nie , masa tu aku usha satu website ni ,
dah takk ingat lah apa .
then aku tengok lah , mcm WTF , LMFAO , WTH , RIP , GTG , BRB macam-2 ah ,
then aku pon cipta lah satu nickname , KODD lain sikit jadinya sebab 4 huruf ,
actually 3 je yang last D tu , emoticon je sebenarnya ,
KODD stand for Kill or die :D / Kiss or Die :D ,
macam tu lah ceritanya bila fikir balik
kreatif jugak aku dulu ea ?
urghh -.- sabar je lah , naik form 3 dah suram sikit dah jarang sikit dah dengar .
Syco-2 , tapi lain pulak , entah lah mcm-2 pe'el lah depa ni ,
Malehh nak pikir , aku fikir lagi 2 tahun lepas tu dah tak jumpa dah :)
mwehehehe :3
aduhh panjang dah aku menaip , dah lengh tengkuk , pinggang , badan dan jari jemari ku yang runcing ini ,
MASALAH -.- haha
chiawww night !

No comments:

Post a Comment