WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Expect the unexpected Lol .

Sedang aku khusyuk menonton maha raja lawak mega . baru teringat
a'ah lah ada orang suruh aku update blog tadi .
well ,aku pun tanya lah nak update apa takde idea ni , muahaha
then ting ting ting , dia bagi idea suruh buat pasal dia .
well , siap kasi tajuk post lagi , tapi bro . aku nak buat lain sikit okay ? haha
XD okay . well here it is .
Kawan . Definisi ? Teman ? Ahhahaaaa banyak source kan sekarang ?
Find it yourself LazyChick . ahaha
well , okay . Kawan , Teman , BFF , Sahabat , semua nya berbeza bagi saya ;)
Okay kenapa , but to me , saya sayang mereka semua
sebab tanpa mereka TIADA saya dan TIADA kenangan .
kan ? haha okay , tapi saya tak mahu cerita pasal orang yang anda memang dah tahu
saya mahu cerita pasal . kata Expect the Unexpected kan ?
Haha , aku kenal ramai orang time aku form 1 .
Cakap je siapa . Semua aku kenal .
Sixten ? WE ? ELVES ? LOX?
semua aku kenal . haha well , yang unexpected nya .
aku tak sangka ah orang yang aku kenal and mcm kagum lah jugak
boleh kenal , kawan , member , bergurau senda . like heaven yeah ? :)
haha XD , first .

Dia ni DARISYAM DARISMAN .
Haiyaaloohh , know what aku start kenal dia since aku form 1
well ingatan aku agak kuat lah jugak .
aku ingat lagi first time aku nampak dia . waktu aku form 1
form 2 (LOX) ada kena buat performance .
waktu tu Bengkel English .
Yeahh terserempak dengan mamat ni , first thought aku bila tengok dia .
Mak Aii , cantiknya laki ni =.= ni laki ke ? -,-
haha soalan bodoh sorry MAN . muahahaha .
well mula-2 tak kenal biasa ah tu .
Mesti budak baik ni . aku rasa ahh . Itu lah first time aku kenal mamat ni .
And tak ku sangka. tiba-2 pertengahan form 2
dia tegur aku dekat FB , i was like mula-2 tak ingat siapa mamat ni
bila tengok muka dia . Ouh mamat ni okay dah ingat
First conversation dengan mamat ni pasal crush dia .
well , crush dia jugak yang merapatkan kitorang .
dari member , jadi kawan . well dia ni ego jugak kengkadang -,-
ada satu hari tu dia marah aku gila cipan punya
i was like . *MamatSewel
lepas tu last-2 dia minta maaf jugak aku pun haa yelah yelah .
haha . well , dia ni kawan yang baik juga . walaupun aku tak pernah cerita pasal masalah aku dekat dia
tapi aku percaya dia ni boleh dipercayai Go Bro .

later sambung well *man dah aku dah buat dah post pasal kau .
Tak sangka en ? haha
Expect the unexpected .

No comments:

Post a Comment