WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Awak , you have to be strong :')

Assalammualaikum ^^ , 
post kali ni khas buat seseorang , seseorang yang aku kenal dari form 1 , haha . Suka duka bersama , haha kadang kadang aku selalu terfikir , kenapa lah kau kena jadi dormmate aku , kenapa lah bukan orang lain , 
haha . Aku macam menyampah gila ah minah ni , rasa nak sepak je , hahaha , tapi bila dapat tahu next year nya 2011 aku still satu dorm dengan kau , aku rasa hahhhh .
Aku try rapat dengan kau , bila aku rapat dengan kau , aku faham kau , you are not that jerk ahh , heeee.
 Aku tahu semua pasal kau , your secret mungkin bukan semua , :) Aku try faham kau , kau ni kalau something happened dekat kau , emosi kau terganggu je pap , kau berubah jadi orang lainn , haha , and time tu aku tahu aku tak perlu tegur kau , i mean like pujuk or whatever sebab ia takkan membuahkan hasil . Haha , aku rasa time tu macam tunggul bila kau dekat sebelah aku , lepastu mcm mcm ahh , haha . 
Tapi kalau kita gaduh , kita akan cepat cool down en ? yeahh , aku tak suka gaduh lama lama dengan kau , ingat tak time form 2 aku dengan hanis gaduh dengan kau , haha tak bercakap langsung kot , last last , 
baik jugak ;) heeee , start form 3 tahun ni  kita jadi makin rapat and yeahh , makin kerap bergaduh . hohoho , lumrah kawan kan ? kau tahan je dengan kerenah aku , yeahh , tapi paling aku tak suka kalau kau badmood aku pon kau taknak tegur en ? -.-' pukul kang haha , tapi bila kau dah okay , 
kitorang suka sakat kau , syco kau , haha bahan kau . Lepastu kau merajok haha , tapi merajok kau tak lama , esoknya kau dah okay :) Itu lah yang istimewanya kau dekat mata aku :) 
Seteruk-teruk aku pon kau tetap rapat dengan aku , 

Aku tak boleh lupa , haha yang kau back up aku waktu naik tangga bila ada satu geng tu syco syco aku , haha dahsyat , kau cakap jangan ah syco waana , hohoho waktu tu aku terkejut terus pandang kau , huhu , thanks kawan ;) aku sayang kau . Well bila aku ada masalah aku story dekat kau , eventhough respons kau lain macam sikit , its okay bagi aku tenang bila aku story dekat kau :D Aku happy balik bila dengan story kau haha , :) Tapi aku sedikit terasa bila kau tak story dekat aku , and kau pernah cakap semua dah tahu kau orang last , i was like :/ takpelah aku ni tak penting ke antata korang ? hmm I'm always wondering that things , tapi takpe lah mungkin you'll have your own reasons en ? sokay sokay , 

And baru baru ni aku baca blog kau , kenapa kau sedih ? aku takboleh tengok kawan aku sedih , aku pon jadi sedih , hmm , kau kena kuat dekat dunia ni takde manusia yang perfect , yes biar je apa yang diorang nak cakap pasal kita , well the point is bila diorang cakap pasal kau diorang tak sedar yang sebenarnya diorang dah tunjukkan kelemahan diorang dekat kau , yaaa , tanpa dia sendiri sedar , Biarlah orang tak suka kita , janji Allah tetap bersama kita , 

Kawan , baru aku sedar erti kawan , terima kasih jadi kawan aku Nur Atikah bt.Mohd Azmi , kawan yang sentiasa ada waktu aku susah , waktu aku senang , :') Thanks alot , haha . Kau faham perangai aku . Thanks 
 
 Aku sayang kau :) Thanks for everything aku mintaa maaf kalau aku ada buat salah dengan kau :')

No comments:

Post a Comment