WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Don't judge a book by its cover :) and little advice for ELEXFIFTH .



Assalammualaikum , holla guys , 
sekarang aku kerap sekali update blog , yelahh naik sekolah dah takde masa dah huuu , 
well , hahaha , mcm mcm pulak jadi cuti kali ni -.- problem problem , haha . Tapi congrats to me , sebab aku pecah record Yeay ! School Holiday without having a relationship ^^ wooooooo~ so suprising ahhh xD heeee. congrats to me , wehuuuu bangga sekejap .Okay okay , stop stop , 
Well , don't judge a book by its cover , heeeeee.
Okay nak tanya something lah , apa pendapat anda bila tengok saya ? 
Ramai yang cakap saya ni bising lah , apa lah , bila mula mula tengok saya ni susah nak senyum dekat orang yang saya takkenal , well its true bukan sombong , cuma nak mengelakkan dari terjadi sesuatu yang buruk , Hmmm mungkin itu diri saya lah kan ? Aku tak tahu aku rasa lumrah manusia kot , bila tengok orang terus judge , kau takkenal orang tu lagi , kau dah cakap , dia mcm mcm , maybe dari segi pakaian , muka or whatever lahh , yeahhh sering terjadi dilaman sosial ni , tengok gambar , mcm mcm kau cakap . 
Eventhough kau tak kenal dia pon , hmmm . Jangan lah mcm tu , awak tak tahu apa orang cakap bila orang tengok awak , Jangan lah suka suka nak judge orang walhal awak takkenal orang tu luar dalam , memang betul manusia tak perfect semua orang cakap benda yang sama , tapi ? tak semua buat benda tu sebab kita ni selalu kalah dengan Syaitan , kita asyik bagi diorang menang je , 
Stop lah benci benci orang ni okay ? tak dapt faedah pon , well aku pernah terbaca satu status ni , The more people likes you , the more 'they' hate you , :) Jangan lah kita benci dekat orang yang belum tentu suka dekat kita kan ? 

And here it is , 2012 dah nak abes dah pon , yeahh macam macam kenangan ada dekat sini , :') haha , Next year will receive new friends :') new juniors , new teachers :'* Hope it will be fine :) In shaa Allah . 
And my advice to my adik adik yang nak ambek Exam last PMR tahun depan , All the best saayng , jangan ingat PMR mudah sebab kau tahu kau takkan berusaha , don't repeat our mistakes , Jaga hubungan dengan Allah dan Manusia :D That's all from me , heeee. 

No comments:

Post a Comment