WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Bawah .

Well here we go ,
maybe sudah suratan takdir .
Well me ? yeahh haritu results . Memang tak terjangka bro .
PMR waana , tak straight . haha budak SBP tapi ...
Well , sumpah aku down .
Siapa tak down member sendiri , 9 , 8 . straight A .
Yeahh Allah knows better .
Hmmm , PMR tak kemana . Yeahh memang takkemana aku stuck juga
dalam sekolah tu , yeahh . takkesah pon .
yeaaa , sedih sangat .
Hmmm , 7 A ? haha . 7 dari 9 ?
bukan tak bersyukur tapi ,
betullah izzan cakap jangan aim tinggi sangat nanti sedih .
haha , yeahh . shock .
Well congrats to All 97th batch , all candidates .
and ofcourse to my batch ,
Tahniah wey .
40 orang 9A?
haha malu pulak aku .
Yeah mungkin Allah dah sedarkan aku .
I'm so sorry guys , Aku tak tahu aku boleh teruskan ke tak dekat sc agama .
Well maybe if i had to move on dekat tempat lain ,
mana tahu kan ?
Takdir aku . Yeah doakan aku guys .
i'm so sorry again . ahhh .
"Menyesal dahulu pendapatan menyesal kemudian tidak berguna" .

No comments:

Post a Comment