WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Not being myself ?

Well hello guys ,
How's your day ? Heeee . Well aku , hmmm trying to move on ,
yeahh , hope so . Well , hari ni rasa mcm nak edit blog lah . nak buat kelainan .
wehheeeee. hmm , haha nanti-2 lah nantia aku buat post lain pasal tu .
Well , not being myself ? hmm , aku rasa betul ouh .
Well ? asyik well je. Kay haha . Hm aku rasa mcm jadi org lain bila mcm ni .
haha , tipu lah kalau korang cakap korang taknak famous kan ?
Hmm , know what ? Betullah cakap orang selama ni ,
Jadi orang lain ? Are you insane .
Aku rindu aku yang dulu , haha waktu dekat sekolah rendah ,
gangster , kaki lepak . Haha . so far aku bersyukur aku dah kenal diri
aku sedikit demi sedikit .
To be honest ahh , betullah orang cakap ,
Orang mcm aku ni mcm kejar hot , bajet hot tak hot pon .
Hm , well , setiap orang mesti nak orang attention dekat dia kan ?
Hmmm , AHHHHHH!
Apa aku buat ni ? Hmm , salah .
semuanya salah .
Well , honestly i miss my old me . The one and only me .
Bukannya yang ni , haha suka cari pasal, cari salah orang lain .
Yang kejar hot ,
Hmmm , perhaps tu yang aku rasa kot .
Hahaha , fikiran celaru dehhh .
Gahhhh , kenapa aku mcm ni?
I'm trying to be matured , but not in this damn way ,
Ahhhhhh ! I need caunselor , but not him weh .
Hmmm , I'm so pathetic ? hahhh . Hmm ,
Maybe aku just nak attention , nak orang perasan aku ada dekat depan mata diorang ,
Hmm . Ni lah aku , I'm not being someone else ,
It's up to them ah korang nak judge aku mcm mana ,
Aku comfort dengan diri aku sekarang ,
:) Tak boleh nak puas kan hati semua orang semua tak perfect kan ?
Well , apa yang aku type dekat atas atas tu .
Hahaha , I'm just menyampaikan but in my own way .
Aku bersyukur , and I'm happy with myself now .
To be honest lah , kau akan faham jika kau baca dengan hati ,
Bukan dengan kebencian korang dan usaha untuk menjatuhkan aku kawan ;)
Haha open your mind ahh ;)
 Yeahhh , haha , jujur kau kena baca banyak kali baru faham okay ?
:) Chiawww .

No comments:

Post a Comment