WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

A little advice for me ;)

well , it almost 2 in the morning , heh , hmmm and
mata aku tak mahu langsung tutup wey , hmm .
And , yeahhh , taktahuu lah nak cerita pasal apa nih ,
Yeahh , back from hometown , quite letih ahh .
Huh, ada kenduri kahwin kot . haihhh . agak letih lahhh .
Hmm , haha , well tahniah my maksu sudah jadi suri hidup paksu huhuu ,
well , hopefully will last foreverrr :* lovee you bothh lahh ;)
weheeee XD . andd. The most important policy is TRUST :)
hehe . hmmm Okay . know what ?
I still dont get it balik sekolah officially pukul berapa wehh . hmm .
Taknak balik kang , Hmm . Ngeng ngong je lah dekat rumah .
Hmm , sumpah rasa mcm malas gila nak buat semua benda .
Hmm . haha , Kay , takde mood semua benda rasa nak terbang je.
Dah nak masuk 2013 dah haihhh , dah form 4 dahh maaaaa,
cepatnyaaaa gila lahh rasa mcm baru je semalam aku belajar berjalan
hmmm , AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Andd aku tak tahu aku nak ambek streamm apa ni , hmmm . TOLONG LAH !
"MAMA taknak belajar boleh tak , mama kahwin kan je kakcik dengan siapa siapa"
DUSHHHHHH! otakk kau waana ==' SENGAL !
hahaha , ngeng , TAKNAK AKU ! MEMANG MAMPUS AHH CAKAP MCM TU!
tolong ahh , haihhh . hahahahahaha .
Cari nahas je waana ni , hmmm :) Well korang susah kan hidup ni ?
Ingat senang je ke ?
Taknak belajar ingat apa ?
Menimba ilmu tu penting tahu ? :)
Jangan ambil jalan mudah yaaa ;) Saya nasihatkan anda semua ,
termasuk lah diri saya sendiri . ;)
haha , yang penting gadis-2 dekat luar sana , bercinta boleh ,
tapi jangan MATI sebab cinta okay ?
Maksud mati dekat sini , cinta is not everything honey ,
Kehidupan mesti diteruskan . Takk kira la awak dah jatuh cinta lepas tu
dia tinggalkan awak terkulat kulat mcm tu je ,
tak rasa rugi ke ? kesian dekat parent awakk .
Jaga awak dari lahir sampai besar awak nak ambil jalan mudah demi
dia yang awak baru kenal sebulan dua ,
biar hilang nyawa sebab accident daripada hilang nyawa sebab bunuh diri ,
haha , mungkin agak kasar bahasa saya tapi itulah hakikatnya ;)
Ingat ye kawan kawan dekat luar sana ;)
Banyak cabaran dan dugaan hidup , tapi just remember yang Allah
tentu sentiasa berada disaat kita memerlukan DIA , :')
Jangan kalah dengan syaitan . Ingat pesan saya :D .

No comments:

Post a Comment