WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

La tahzann :')

Assalammualaikum ,
Hyee guys . :) What is going on ? 

:') La tahzan syazwana .
Hmmm , kenapa aku sedih ? hahaha tadi time aku usha usha blog someone. Aku terbaca
satu post dia , haaaa . Bergenang air mata aku baca dia punya cerita , agak sedih dan down jugak lah
bila aku baca post tu . Aku rasa , ini semua ujian Allah . Allah nak kita tahu yang dalam banyak masalah ni ,
DIA sentiasa ada untuk kita, apa yang penting is Redha , redha , berserah diri dengan apa yang dah ditakdirkan untuk kita :') , Hmmm . Aku selalu mempertikaikan kenapa aku tak boleh bagi yang terbaik 
untuk mama and abah ? kenapa ? aku sedih sangat . Tapi disaat ni , takde siapa yang boleh tolong aku 
selain Allah , Hanya Allah yang ada dengan aku sekarang dan sampai bila-2 . Kadang-kadang bila 
aku rasa masalah aku mcm tak boleh settle , aku akan cuba mengadu dekat DIA , 
alhamdulillah . Ya Allah , :') Ingat lah , dia sentiasa dengan kita . Sekarang ni , aku keliru nak ambek stream apa nih , Pening , and belum dapat apa-2 petunjuk lagi , Nak ambik teknikal , tak minat lukis-2 tapi , 


"Tak semestinya sesuatu yang kita suka tu baik untuk kita dan sesuatu yang kita benci tu tak semestinya tak baik untuk kita ." Allah maha mengetahui apa yang the best untuk hamba dia , Jangan Down waana . 
:) 
Mungkin ada hikmah kalau aku pilih teknikal , WallahuAlam , 
Banyak sangat nak kena dengar cakap orang , Hmm entah laaa . Dengan family nya lagi dengan future nya lagi , Ya Allah bantulah aku ya Allah . Hmm , Kalau susah sangat aku tukar sekolah lah . 
Masuk sekolah mama ambek Prinsip Akaun senang cerita , Hmmm . 
Susah kalau banyak pendapat ni , Hmm . Mula memang dah decide nak ambek sc agama , Tapi bila dapat result yang unexpected tu jadi huru hara pulak hati aku ni hmmm , 
Guys pray for me . Hmm , Semoga aku pilih sesuatu yang boleh mengubah masa depan aku inshaaAllah .
Hmmm , aku tak tahu apa yang aku minat sekarang ni . Hmmm . Science ?
Not at all , Ya Allah bantulahh akuuu . Hmmmm . Ada hikmah inshaaAllah .
Btw sesiapa yang baca please bagi saya cadangan nak buat aliran apa ni .

No comments:

Post a Comment