WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

MY GIRL ! BFF ;)

Hello , hai kawan kawan , teman, readers , blogger yang tiba-2 lalu ke kan ?
hewhewhew :3 lorhh masalah gelak mcm ni ! :P kay kay
gedik sikit , haha wey ! Lol , dah lama . ... halaaaa . susah lah mcm ni
lama tak post je kena merepek panjang lebar doh . -.- gelabah 'Dog' betul
haha kasaq sangat kalau translate BM nyaaa , hehe ,
Lol. Okay okay enough dengan Muqadimah yang tah hape-3 ,
Memandang kan aku pon baru balik dari My Hometown penat sikit ahh -.- heleh .
semua orang jalan jauh penat kah ? takde yang takkan ? halaaaa XD biasa lah tu :p
okay-2 stop-2 jangan semangat sangat ahaaaa nanti tak terstory pulak pasal post kau ni
Yelah yelah , okay , well as usual mesti punya lah aku terangkan ? takpernah kan aku tak terangkan kan ? XP hehe dah lahhh , panjang pulak muqadimah nyeee . haiyooo. haha okay bukan yang belakang tu nak cerita yang depan-2 tuu ,
alahai gambar ni hiasan je haha , kontroversiiii hahaha XD paling banyak like dekat Album
Kegilaan SUPERB ketika PASCA yang ... haha XD eh eh , tu pon nak cerita Lol suka hati lah
Blog aku :P Page aku , taknak , tekan tu tu , haaaa . mouse tu jalan sikit nampak X ? click . Gedebush hilang , semangat je bunyi gedebushhhh ! hahaha hohohoho


with her sister yang kedua . :) Yeahh jengjengjeng dia yang without spect ^^ ! comel dok ?

Yeahhh That Girl ! Named Lina Dalila Bt. Che Othman :D Age ?
Errrr , Secrett ! haha Lol , Ofcourse lah FIFTEEN <3 eventhough dia sedikit kecil .
Hoi hoi , kecil-2 jangan main ahh dia sungguh SENSITIF about kecil-2 ni .
Alaaa youu kecik ahh comel , muahaha XD slim whatttt ! haha , Lol
Okay okay , well . Kami sekolah bukan darjah kami dah besar so kami tingkatan lah.
Lol , she's  is my Classmate yang tersangatlah AWESOME ! selalunya without Me its just AWESO right ?
Ni without her bagi aku AWESOME pon takkk :P haha Lol .
Okayy , dia seorang kawan yang agak Gila-2 mcm aku jugakkk XD Kami serasi bukan ?
haha sometimes kalau aku rasa STRESS mcm nak pecah OTAK study ,
dialahh yang selalu menjadi penghibur muahahaha XD Sometime sesiapa yang tengok
kitorang pon boleh MERENG ahaaa XD , Selalunya kalau tension ah ,
Kitorang nyanyi sama-2 haha XD ambek buku lagu akuu , release ouh tension
haiyoooo . kadang-2 requet Lyrics dekat Pejal Korek , ye ahh dia pakar doh hafal-2 ni
haha Ingat lagi satu malam buat Music Video "We Are Never Getting Back Together" By Taylor Swift
haha Lol , macam-2 ada satu malam tu , kitorang buat CatWalk dekat Koridor form 3 muahahaha ,
memang dekat situ je lah pentas kitorang pon , :D weeeeee~ memang release TENSION !
hahaha XD . Tapi part yang paling best , dia bukan ada waktu ketawa-2 suka-2 je weyy .
Waktu aku nangis tergolek-golek pon dia sanggup sediakan bahu dia untuk aku nangis
eventhough tangan aku lagi besar dari diaa , Okay melawak ==' haha XP
hmmm , yeahh ! dia seorang kawan yang tidak akan membiarkan kawannya jatuhh 
hehe , Kadang-2 kalau aku rasa nak jatuh bukit kan, dia yang tarik tangan aku . Haha , agak
Dramatik lah saya ni . :') Tapi dia lah kawan yang memang susah senang bersama ,
Baru aku sedar , sorry kawan selama ni aku tak sedar . Maafkan aku kalau
aku pernah tertak layan kau , terkutuk kau , terbuat kau sakit hati , Maafkan aku .
Terima Kasih Allah . :'D Terima kasih kerana sedarkan aku :'D .
Kawan aku sayang kau , atau Lebih layak digelar sahabat :') And , kepada pembaca semua
Kita sama-2 doakan kesihatan Uncle Che Othman , bapa kepada rakan saya ini ,
agar dia kembali sihat seperti sediakala . Amin :') Be tough honey <3 I love you so much ^^ ! .
Kawan aku dunia akhirat ? Will you ?
  Meet her Dalila Ozie ! XD

 After PMR ! dekat Masjid ! XP Gilaa sebentarrr ! ;)
Bersama Aqilah Ajni ditengah diapit oleh dua gadis suntii ! weheeee XD



Sincerely ,
Saya Nor Syazwana bt. Salahuddin :D

No comments:

Post a Comment