WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

19 th December , in counting :')

Wehuuuu , just in a week , dah nak dapat result dah ?
haiyoooo , takut , cuak , gementar , itu yang aku rasa laaa ni .
Yaloh , baru aku rasa apa yang orang lain rasa waktu nak ambek result .
herhh -.- cuak cuak dan cuak , berdebar jantung gua weyyy .
>,< ahhhhhhh ! Gementar , dan dikesempatan ini , saya ingin meminta maaf
kepada Semua Orang Yang mengenali diri ini ,
andai terkasar bahasa ke , tersakitkan hati ke . ter apa-2 lah
terkutuk , terindirect mention (twitter) ke . apa-2 lah .
Tertak approve ke kalau Add (bajet famous) , termacam-macam ah .
sorry sesangat . Terbagi sedas tembakan ke , errrr . lol takpernah kot .
apa lagi , terSOMBONG ke , Fakta saya tak sombong kalau orang tak sombong dengan
saya ^^Y peace ;D hehe . emm , sorry sangat , dari hujung rambut hingga hujung kaki,
halalkan ilmu-2 kalian yang dah bagi dekat saya , terima kasih atas segalanyaaa . huuuu
heh , ahaaa , doakan saya dan rakan-2 saya mencapai target kami ,
9A's for 90 amin , :'D

No comments:

Post a Comment