WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Forever friends S.U.P.E.R.B ! :D Love love love :')

Assalammualaikum , hey guys seperti biasa saya akan merepek-2 sebelum memulakan post
hoyyehh , kah kah , okay stop -.-' merapu . But now aku nak buat lain daripada yang lain
Okay , terus pasal post . *haha laju and semangat ni , pfft *kerek sikit .
okay-2 , common ah kan ? cuti je mesti teringat dekat kawan-2 alaaahai
tipu lah wey kalau korang takde kawan , dalam hospital mental pon ada kawan
ni kan real life mcm ni , takkan takde kan ? hoooooo~ haha , well ,
actually aku ada ramai kawan , Lol , tak semestinya kawan tu sama baya kan ?
Yeah , kawan tak kira umur deyy , hhuhuuu , sama lah dengan cinta .
errrr , waana please straight to the point =.=' huuuu start merapu dahh ,
okay-2 fine , well . Tapi kalau nak type pasal kawan-2 aku ni ,
tak habehh kot satgiii , haiyoooo ==' okay-2 sekarang ni saya takmau meleret-leret
Sekarang ni aku nak habaq kat hangpa pasai batchmate saya di sekolah ,
heeeeeee~ well , maybe ada di antara awak yang tak faham apa erti batchmate ,
takpe-2 encik google ada type je , Okay stop , well aku ni kira bertuah lah ,
sebab batchmate aku cuma 90 orang , sikit en ? hoi sikit-2 pon banyak pe'el weyy ,
huuuuu~ tapi saya sayang mereka sangat-2 , ye betul tanpa mereka hidup aku tak lengkap dekat
sekolah terCINTA tu ;) well , tadi aku godam-2 lah PC aku nih , then aku terjumpa gambar-2 kami
waktu form 2 , haha , comel-2 , Lol , kenangan :')
huuuu , last dayyy waktu form 2 :')

 Kay mereka ni orang kuat batch kami :) Lol , yang kiri tu Anis Arissa  ,
yang sebelah tu pulak si Azfa Najiha  haha dua-2 gila-2 well ,
seronok kenal dengan mereka , kadang-2 aku pon boleh gilaaa . XD
With Nono Dololo~ XD di KFC waktu jamuan caklempong 2011 :'D

Classmates 2011 , Aqilah Ajni , Hanis Afifah , sedih 2012 tak satu kelas .

Kami Budak Baik Satu Kosong Satu Empat Peace Yoo ! ;)

PKB kami ! Wani Aqilah <3

Kamilah S.U.P.E.R.B 1014 :')

Forever bestfriends sayang <3 :'*

Kami HAPPY ! ;)
huuuu~ kay , ini pulak picture tahun ini :')
2012 :'D
 hari before PMR :')
 the day beginn ;)

habissss dah PMR ! bermula lah episod gila-2 kami :D



Naqib si HANDSOME ! 
 heee , dia lah selalu menghappykan aku XD kalau aku sedih ke apa ke ;)
Last Day :')

tanpa mereka siapa lah saaya kan :') hee 
Lol , haa ? takda gambar lelaki ? eh eh , yang dua orang tadi apaaa :P
holiauu ? aku memilih ? mana ada , aku kawan semua orang la , 
yelah yelah , well , kay kay ingat aku takdak gambar depa kahh , 
Okay , inilah kawan ? kawan ke ? Lol , yeah member , 
aku hampir 3 tahun dengan aku , diorang lah lelaki paling 'gentle' pernah aku jumpa. 
haha , dioranglah , yang buat aku nangis , aku marah , aku sakithati , 
haha semua diorang lah weyyy haha , well aku tetap appreciate diorang , 
yelah kalau tak diorang buat dekat aku , siapa lagi kan ? haha , well . 
Sampai sini sahaja lah , kalau terkasar bahasa ke , tersakit hati ke ? 
tertakbest ke post , sukahati saya lah :P Lol, haha , sorry amigossss , 

Najmie Abrar , budak baik nih Lol.

Eizlan , Zharif and Zuhdi :P

 Budak paling 'innocent' dalam batch aku ^^Y

No comment -,-'

COMEL tak saya ? kehhhhh! Dudeq ;)

Penghibur hati ;)

The Guys , Idaman Malaya ;)

The Smart one ;)

Well , itu je dari saya , tanpa mereka , hidup saya akan huru hara lah dekat 
sekolah tu , heee~ ke sebaliknya , hmmm aku pon konpius ni huuuuiii , 
Terima Kasih Allah :') 
They are the sweetest gift from you :'D

No comments:

Post a Comment