WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Off for 3 days :* . 9 December 2012

Hye guys :) Lol , semalam ? yeah dah buat post , huhu
semalam tu , meluahkan rasa biasa lah , haha XD sorry sesiapa yang terasa ,
Lol , btw hari ni nak buat post pasal someone haha , haritu dia minta tapi aku
mengecewakan dia boleh ah , haha . Lol . Bro disebabkan hari ni birthday kau en ?
Haha , Mamat ni dia sebenarnya baik . Baik kalau dia hilangkan perangai sellfish dia tu :P
Lol , Kadang-2 dia annoying , kadang-2 aku rasa nak hambat dia dengan penyapu XP.
And kadang-2 jugak dia ni tak kira tempat nak tegur aku main serbu je ,
Well dari dia jugak aku kenal erti seorang yang sangat berusaha kalau dia nak mesti dia dapat ,
And dari dia jugak aku belajar mcm mana nak loyal .
Haha , kau percaya tak aku boleh cakap mcm ni ?
Eventhough kau selalu sakitkan hati aku , selalu lah kau tak peduli pasal aku *pfft aku tak kesah pon*,
Kau ingat tak yang kau marah aku gila-2 waktu tu ...
haha aku dah lupa lama dah . Dari situ aku belajar dari kau erti menyayangi seseorang wey ,
Sejahat mana pun kau , sekejam mana pun kau ,
Tapi kebaikan kau , Aku tak boleh nak describe dengan word .
Aku tahu semua kau buat , semua kau cakap . Kau just taknak kehilangan dia .
Aku kagum dengan perasaan kau , sebab aku rasa susah nak jumpa orang mcm ni ,
haha satu dalam seribu . Yes it's you bro . And aku belajar something kalau aku nak buat
decision mesti bersebab . Well mungkin agak *awkward*  bunyi dia Lol.
And bro , haha thanks ah , well , mak aku cakap lagi banyak kita melangkah
dekat muka bumi ni lagi ramai orang aku akan jumpa ,
well terima kasih lah , kau antara orang yang ramai tu ,
Mana tahu kan ? Orang mcm kau ni aku dah tak jumpa dah . :)
Aku bersyukur Allah bagi aku peluang kenal dengan manusia bernama
KAU :) heeee , Happy Birthday kawan . Sweet 16 .
Aku doakan yang terbaik untuk kau , dia dan hidup kau 10 tahun lagi .
Amin .
Doakan aku jugak buddy !
Adioss !

No comments:

Post a Comment