WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Sabah first day ;)

Assalammualaikum hai peeps , lama dah tak update blog seyy , yeahh ni baru ada chance nak update muahaha , seperti yang digembar gemburkan , cuti ni aku ada pergi SABAH under Kelab Usahawan Muda ;) yeahhh , percutian yang sangat sangat memuaskan hati aku wey , seronok sangat dapat jalan jalan dengan kawan kawan , huhuu . Kitorang bertolak hari rabu lepas rehat . Masa dalam kelas semua dah bila la nak 10.30 ni , haha semua malas nak masuk kelas sebenarnya haha , Lol. Lepastu , here we are.
at the LCCT aku sempat ah snap beberapa picture xD task pertama dia suruh snap gambar boarding pass setiap ahli kumpulan dahsyat wooo . hahaha .

 tapi kata mama silaa , tak sekejam di langkawi haha , well act kan , ada satu insiden terjadi waktu nak pergi tuu , haha satu bus marah aku . hahaha . dengan cikgu-2 spoil mood betullah . haiyoooo.
haha ni gambar time dekat LCCT semua boarding pass ada except Fizo Halim punyaa haiyoo .



Well kitorang tak satu flight , flight aku lain dengan flight diorang . Aku satu flight dengan Mama Rosila and all the guys , Yusriq , Syazwan , Baby , Izzul , Mar , Aser , Ajiq and Cikgu As .
Huuuu , mulanya agak kekok lah sebab yelaaa aku sorang je perempuan lepastu lama lama boleh lah adapt .Waana kan ? haha . Lol , takde lah okay pon . Aku tak cakap pon dengan diorang cakap dengan yusriq je . hihi . Malam tu kitorang sampai , lupa flight kitorang pukul 4 petang so , kitorang sampai dah gelap lah . Semua kepenatan sampai-2 lepak dekat kedai mamak bawah tu . RM10 aku habis malam tu makan punya pasal . huh , kelaparan sey . Huuuuu~ esoknya bermulalahh episod di sabah . Awal pagi tu kitorang bersarapan dengan masakan Mama rosila , huhu , Nasi lauk sardin perghhhhhh sedap gila pagi pagi dah makan nasi hahahaha xD dahsyat tak ? 





Huhh malas lah nak type banyak banyak . korang usha je lah gambar-2 ni . sebenarnya takde mood nak update , hari seterusnya nanti tengoklah esok kalau aku sempat update.

No comments:

Post a Comment