WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

New LIFE , New FRIENDS ! New YEAR :)

Assalammualaikum , well hello guys xD . How's your school ? How are you ? Best sekolah ? 
Yeahhh common questionooo , majoriti ahh semua orang akan tanya soalan ni kan ? Ya ya ya . 
Well , act selama beberapa minggu ni sekolah , letih jugak ah jadi form four . Haiyalohhh , semua kerja . kesian ah dekat budak sc agama , like seriously kesian wey . Hmm .
Okay okay , teruskan . Hmm pada tanggal 29 januari 2013 secara rasminya , Bilangan ahli SUPERB 1014 bertambah . seramai 89 + 69 . Tambah ah sendiri . Ramai gak ahh . Selama seminggu diorang di orentasikan dan aku pun selama seminggu stay dekat kelas kesayangan aku tu , well biasa bro haha .
Then , lepas tu masuk kelas . Tiga hari di dalam kelas mampu menghuru hara kan hidup aku ,
lupa pulak nak story , dengan segala kudrat dan petunjuk yg ada aku telah memilih sc teknikal sbg aliran aku di menegah atas ni , hihiii.
Aku pon tak sangka benda yang paling aku tak suka , yg paling aku taknak ambek. Last last aku ambek jugak , nampak tak permainan dia ? haha . Ada hikmah di sebalik setiap yang berlaku betul tak ?
And one more thing , kita buat semua benda perlu lah ikhlas kan ? Baru dapat apa yang kita nak ? betul tak ?
huhuuhu , Well , aku tak tahu ah sepanjang aku dekat sekolah minggu lepas aku stress gila , tak tahu kenapa.
Perhaps , affect dari kerja yg aku rasa takkan pernah habis , tulaaa. susah jadi form four ni , semua kerja cikgu suruh buat , tapi taknak kitorang tinggal kelas acano tu ?
paling kesian tengok PRS ah , seminggu tak masuk kelas, Hmm tabah lah yee , memang dugaan,
Allah akan menguji hambanya mengikut kemampuan :)
Allah tak kejam , Allah sayang kan hamba dia .
Allah uji kita sebab nak tengok iman kita kuat ke tak , nak uji sejauh mana iman kita terhadap dia . :)
Nampak tak Allah memang sayang kita ? :')
Ya Allah , ampunkan hamba mu sekiranya hamba  mu ini sering melakukan kesilapan secara sengaja atau tidak sengaja , sesungguhnya balasan di akhirat mu cukup seksa dan amat dahsyat ya Allah .
Aku bersyukur kerana dilahirkan dalam keadaan islam dan beriman terhadap mu ya Allah .
Engkau kurniakan lagi sahabat-2 yang boleh mendorongku ke syurga-MU ya Allah , Terima kasih wahai tuhanku :')

Last but not least , doakan kejayaan ku di dunia dan di akhirat . Salam Ukhwah Fill Jannah :')

No comments:

Post a Comment