WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Problem.Masalah

Assalammualaikum , 
hey guys . Mungkin post ni . Tak panjang , tak berisi mungkin tak penting . 
Minggu ni , minggu paling aku stress . Aku pon tak tahu kenapa . Hmm . 
Alhamdulillah , satu satu makin selesai . Haihh . Nak story tapi . 
Biarlah , biar aku simpan sorang sorang . Btw , di kesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada . 
Sidang Redaksi 2013 PRODIGY . Sorry sebab aku terpaksa tarik diri . Sebab aku rasa 1st aku takut sangat tinggal kelas , then aku rasa ada lagi orang yang lagi layak dari aku . And mungkin aku belum cukup ilmu untuk itu semua . And aku takut aku tak boleh catch up dalam kelas . Aku dah penat menyesal di kemudian hari wey. Hmmm , sorry again kawan kawan . Aku akan tolong selagi termampu okay ? :)
Aku janji :D

No comments:

Post a Comment