WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Perasaan . Nafsu .

1st Story 
Feeling , perasaan , cinta atau nafsu ?
Hahh , nafsu paling tepat . Fitrah manusia . Ingin dicintai dan mencintai . Ingin disayangi dan ingin menyayangi . Fitrah lelaki adalah seorang perempuan . Dan fitrah seseorang perempuan adalah lelaki . 
Perasaan 'perasan' kalau ada orang pandang kita tu jugak fitrah yang ada dekat semua orang .
And  tipulah kalau kau cakap kau tak suka orang pandang kau kan ?
Lagi lagi orang tu seseorang yang boleh buat hati kita berdebar-debar kan ?
Kata orang kalau kita berdebar-debar tu tanda kita suka dekat orang tu . 
Betul ke ? 
I'm wondering setiap kali aku pandang muka dia aku akan berdebar-debar . 
And if dia pandang aku balik . Sumpah aku nak lari dari situ ,
Tapi , nak buat mcm mana , fitrah seorang perempuan adalah lelaki.
Aku mengaku aku tak pernah rasa macam ni . 
Cinta ke ?
Bukan , aku tahu perasaan ni , perasaan nak dapat perhatian orang lain. Bila someone pandang kau .Tipulah kalau kau cakap kau tak perasan kan ?
Hahhh , lagi lagi orang yang tak pernah rasa benda ni kan ? 
Hmm , aku nak minta maaf dekat budak tu . 
Aku rasa bersalah . 
Kenapa aku asyik terbayang-bayang muka dia .
Senyuman dia . 
Allah dah makbulkan doa aku ke ?
Ya Allah , berikan aku petunjuk . 
Nafsu , waana jangan kalah dengan nafsu . Be strong .
Kau boleh . 

2nd Story
Dia , perasaan tu datang tiba tiba . Perasaan yang aku sendiri  tak faham .
Yang penting aku tak suka . Sebab . Hmm .
Aku sendiri tak tahu . Perasaan yang boleh buat aku sakit hati .
Jujur aku cakap . Selama 4 tahun aku kenal dia .
Dan benda ni 1st time aku rasa dekat dia . 
Aku tak tahu perasaan apa ni . 
Aku sendiri keliru .
Tapi , aku pelik sebab lama lama perasaan ini mcm dah hilang .
Aku dah tak rasa apa apa dekat dia .
Dulu kalau aku terserempak dengan dia . Hati aku tak tenteram .
Tapi sekarang . Macam nothing . Or mungkin ni just perasaan yang semua budak perempuan ada je .
Perasaan teruja ? 
Mungkin . Arghhh aku keliru .

No comments:

Post a Comment