WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Petunjuk .

Ahh , apa aku dah buat , murahnya perasaan aku . Mudahnya aku terjatuh 
Ya Allah , adakah ini ujian buat ku . Apa yang aku dah lakukan .
Ya Allah .
Apa yang dah aku cakap dekat dia .
Hmmm , 
Salah aku , aku tak pandai nak control diri aku , perasaan aku .
Ya Allah , lindungi aku dari syaitan yang di rejam Ya Allah , 
Aku mohon kepadamu . 
Apa aku dah buat . 
Aku berdosa.
Hmmm Ya Allah bantulah hambamu ini ya Allah .
Janganlah engkau biarkan aku sendiri .
Aku masih ada engkau Ya Allah .
Ya Allah . 
Ada hikmah apa yang berlaku pada aku .
:')
Terima Kasih ya Allah .
Dengan kejadian ini kau membuat aku lebih dekat denganmu .
Lebih mengingatimu .
Ya Allah bantu aku mengawal perasaan aku ya Allah .
Sesungguhnya Iman ku masih lemah .
Masih tidak mampu membimbing diriku sendiri .
Masih rapuh . Bantu aku ya Allah .
Segala yang berlaku pasti ada hikmahnya . 
:')
Terima Kasih Allah .

No comments:

Post a Comment