WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Cuti 2 minggu :') Doa dan hidayah . Ameen.

Huuuuu, Assalammualaikum w.b.t
Dan inilah kenyataannya . Holiday is gone! hahaha time to go back to school guys.
Menghadapi hari hari yang penuh cabaran . Huuuu.
Well, macam macam aku lalui dalam masa 2 minggu ni .
Apa yang dirancang , lain yang jadi.
Allah Maha Mengetahui kan?
Kita hanya merancang dan dia yang menentukan.
Haaa. Baru aku sedar. Sepanjang cuti 2 minggu ni.
All things that happened to me , semua ada sebabnya.
And Allah takkan uji kita kalau kita tak mampu nak hadapi ujian tu . 
Yes, baru aku faham apa yang nak disampaikan dari quotes tu and btw, 
Masuk sekolah ni aku ada cita cita baru.
InshaAllah aku akan cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik.
Nazar aku :)
Lagi lagi dah nak masuk Bulan Ramadhan kan bulan yang mulia.
Ya Allah. :'(
Cepatnyaa masa. 
Hmmmm. 
Okayy, doakan aku guys dekat sekolah.
Doakan aku untuk kuat.

Bismillahirahmanirrahim.
Ya Allah yang Maha Pengampun, engkau ampunkanlah segala dosa dosaku.
Dosa yang sengaja aku lakukan atau dosa yang aku lakukan tanpa sedar.
Ya Allah, kau tetapkan iman ku.
Kau tingkatkan iman ku.
Ya Rabb, 
engkau panjangkanlah umurku supaya aku dapat beribadah kepadaMu.
Janganlah engkau bolak balikkan hati ini Ya Allah.
Ya Ar-Rahman , 
Aku mohon engkau bukakanlah pintu hati dia sebagai mana engkau membuka hati 
sahabat ku ya Allah.
Ya Ar-Rahim, 
engkau berilah kemudahan kepada dia , untuk melaksanakan nazarnya Ya Allah.
Ya Allah, 
sekiranya sudah sampai ajal ku. Engkau redhailah dan berkati segala perbuatan ku di dunia.
 Ya Allah, engkau cekalkan hatiku ini . 
Engkau kuatkan semangat aku untuk terus berada di jalanMu Ya Allah.
Ya Zaljali Wal Ikram ,
engkau berikan aku petunjuk dan HidayahMu.
Engkau permudahkan segala urusanku.
Engkau berikanlah yang terbaik buatku.
Hanya kepadaMu aku meminta pertolongan.
 Ya Allah yang Maha Berkuasa. 
Yang Maha menentukan segalanya. 
Aku bersyukur dengan segala nikmat yang telah engkau berikan .
Alhamdulillah.
Sampaikan salam kepada junjugan Mulia Nabi Muhammad S.A.W
Ameen .
:')

No comments:

Post a Comment