WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

"Cakap je tahu"

Hmmm, hye guys, Assalammualaikum semua.
Satu lagi hari yang agak membosankan telah aku lalui. Menghitung hari, detik demi detik. Hmm. Well, nyesal do tak kerja haritu huuuuu :'( sedihhhhh. Seriouslah. Memang lah fikir 5 tahun tak duduk rumah tp, huuuuu. Tak berbaloi duh duduk rumah bukan dapat duit pun huuuu. Seriouslah, know what rasa macam lagi best nak spm balik huuuuu. Haaa wana acah acah. Bukan apa, masa kat sekolah dulu best. Ada kawan, ada cikgu, ada crush. Ni sekarang kat rumah habuk pun takde kann. Tah lahhh. Kadang tu aku macam bila kat rumah orang orang kat rumah ni lah, bukan nak kata apa. Ahh taknak lah kata apa apa. Hmmm. Menyampahhhh. Cepatlah aku nak pergi belajar. Penat weh duduk rumah, serious tak tipu. Haaa ni nak pesan adik adik spm ni. Sesiapa yang terblogwalking ke, serious lahhh jangan buang masa sebab nanti lepas spm kau nak buang masa kau buang masa kau buang lah. Masa spm kau struggle lah weh. Serioussss, tapi tulah manusia kan,kadang dia takkan sedar sampai lah dia rasa sendiri benda tu.

Hmmm cakap je tahu. Memang la, cakap kan senang. Kau keluar kan suara je. Tapi bertindak? Hm. Kadang tu kita sendiri tak sedar yang kita ni pun cakap tak serupa bikin. Dok pesan kat orang itu ini, tapi diri sendiri. Sama sama lah eh kita ubah diri kita. Bukan apa, hidup kat dunia ni bukan selama lamanya. Mana tahu kejap lagi, mak suruh pegi kedai. Tup tup accident. Nauzubillah. Just nak cakap tu lah, as manusia kita jangan selalu nak tunding jari kat orang lain. Dok bagi nasihat memanjang, bila kena tang batang hidung kita, kita kemana, nasihat kemana. Aku cakap macam ni pun, untuk diri aku jugak. Aku ni dah kenapa en nak sesedih pulak hahaha. Well actually tu lah, lately hati aku ni macam last post tu lah, macam kapas, kenapa tah. Lemah sangat. Bukan apa. Nak kata kurang kasih sayang. Tak jugak, nak kata apa lagi katalah. Korang cakap je boleh lah. Aku yang rasa. Hm Aku buntu ni, nak lepas sayang. Nak tahan aku yang sakit, go with the flow je lahh. :)

No comments:

Post a Comment