WARNING!

Welcome , be nice to stranger.

Keliru

Hey guys, aku dah lama tak update sebab aku takde topic hehehe. Ni emmm takdelah ada topic tapi ada lah benda nak story. Serious jap, emm act aku nak share lately aku tak faham perasaan aku sendiri, tbh aku pun confuse dengan apa yang aku nak kadang kadang aku nak ni, kadang kadang aku berubah hati. Tulah manusia kan, selalu sangat berubah hati. Well aku ada kenal dengan sorang budak lelaki ni, he is so kind, dia layan aku baik gila. Sangat baik sampai aku jatuh sayang lah kat dia, tapi tulah. Nak kata aku ni sayang dia lebih dari kawan pun iye jugak, tapi hes someone lah, gile en sayang lelaki yang dah berpunya and its sucks much sakitnya tu haih, Allah je tahu. Tapi tulah keliru tu tadi, aku stick je dengan dia sampai sekarang, banyak nasihat aku minta. Semua cakap move on move on, kau fikir senang ke aku nak move on? Haih. Memang lah cakap senang siapa suruh percaya apa semua, aku manusia weh. Bukannya sempurna mana, hm. Hati aku, nafsu lagi. Iman tak kuat. Hm. Kadang kadang selalu rasa yang aku sorang but aku bersyukur ada jugak orang care pasal aku. Nak tahu hows my life going apa semua, :') thanks sahabat.Even kadang kadang aku rasa lonely, but i still do have orang yang kuatkan aku. And now i still need to keep moving on. Fikir diri sendiri. Takyah kisah pasal orang lain. Heee.

Haaa ni kes keliru lagi satu, Alhamdulillah aku bersyukur sangat dapat tawaran UPU, seriously bersyukur at the same time takut nak hadapi. Asasi haih. Cuaknya lahai, asasi undang undang. Hm. Terfikir jugak, boleh ke aku survive, matriks? Asasi? dua dua shortcut to degree. But engineering and law, pergh dua dua tough, tp tulah kat dunia ni mana ada benda yang senang. Kan? May Allah ease me. Haih. Boleh ni boleh go wana. *breathe in breathe out* heeeeee pendek je this time punya post hehe kbyeee

No comments:

Post a Comment